Топ-5 кращих комерційних венів середнього розміру в 2024 році

Як це зазвичай буває, для більш-менш розкрученого малого або середнього бізнесу потрібно забезпечити автопарк хорошими, надійними машинами. Або ж ви можете самі для себе шукати щось таке, що дало би змогу вам перевозити той чи інший вантаж на роботі або на власному господарстві. Ідеальним вибором у такому разі стане фургон вживаний середнього розміру.

Всі ці машини – це моделі європейських автомобільних виробників, які присутні на цьому ринку вже не одне десятиліття. Тому питання хто тут кращий, а хто гірший – не доречне. Це все машини приблизно одного рівня, буде це Renault, Peugeot, Citroen, Ford, Volkswagen чи Mercedes-Benz. Одним словом, усі гідні варіанти ми у MMR.net.ua підібрали нижче. Читайте далі подробиці про кожен з обраних нами варіантів.

5. Volkswagen Transporter

Volkswagen Transporter є найбільш продаваним фургоном в історії, адже його коріння сягають аж 1949 року, коли вперше було випущено Volkswagen T1. Тут ми в mmr.net.ua розглянемо модель шостого покоління (T6-T6.1), яка стала на конвеєр у 2015 році, а в 2019-му отримала серйозну модернізацію. Економічність Transporter хороша, в асортименті доступні 2.0-літрові мотори (різної потужності) та навіть 2.0-літрові бензинові двигуни. Щоправда, замовити свою конфігурацію уже не можна, бо Т6.1 зняли з конвеєра, тож придбати поки можна тільки складські машини.

Трансмісія буває як механічна, так і автоматична я (DSG), в той же час буксирна здатність Фольксвагена Транспортера сягає 750 кг для причепів без гальм та до 2500 кг для таких, що мають їх. Якщо говорити про фургон, то існує два варіанти довжини кузова, три висоти даху та чотири версії за вантажопідйомністю (700-1300 кг), що вносить неабияку різноманітність в асортимент вживаних «Буллі». Діапазон максимальної довжини завантаження для Т6 коливається в районі 2575-2975 мм, залежно від версії. Аналогічно максимальна висота завантаження дорівнює 1410-1940 мм. А ось ширина вантажного простору традиційно однакова для усіх і дорівнює 1700 мм.

Переваги:

  • Продуманий, надійний, ліквідний;
  • Напрочуд довершений у керуванні;
  • Маса модифікацій.

Недоліки:

  • Дорого коштує;
  • Знятий з виробництва;
  • Немає електро-модифікації.

4. Mercedes-Benz Vito

Якщо вам потрібен фургон середнього розміру, який пропонує трохи більше, ніж усі інші, тоді нещодавно оновлений Mercedes-Benz Vito– чудовий варіант! Автомобіль знаходиться на клас нижче за великий Sprinter і може тягнути причеп (із гальмами) масою до 2500 кг, але лише в задньопривідному виконанні, оснащеному оновленим буксирним пакетом. А от стандартний буксир причепа з гальмами обмежений двома тонами.

Разом з тим Mercedes Vito має напрочуд хороші динамічні характеристики. 1.6- та 2.1-літрові дизельні двигуни забезпечують чудову еластичність і стабільну тягу під час перевезення вантажів або буксирування причепів, а також вміють долати кілометри з тією витонченістю, якої може бракувати деяким іншим в цьому класі.

Мерседес-Бенц Віто може бути у двох варіантах колісної бази, відповідно може мати три довжини кузова, проте тільки одну висоту даху. Залежно від версії, корисне навантаження Vito коливається в діапазоні 967-1029 кг. Максимальна довжина завантаження також варіюється у величинах 2586 / 2821 / 3061 мм, у висоту простір обмежений на рівні 1391 мм, тоді як максимальна ширина завантаження також стала – 1685 мм. Також німці випускають повністю електричну модифікацію Vito, як це роблять і Peugeot-Citroen, Renault та Ford.

Переваги:

  • Економічний і потужний водночас;
  • Відмінний в керуванні;
  • Ліквідний і надійний.

Недоліки:

  • Дорогий в обслуговуванні;
  • В електричної версії короткий запас ходу;
  • Салон надто консервативний (до рестайлінгу).

3. Peugeot Expert / Citroen Jumpy

Citroen Jumpy та його двійник Peugeot Expert нещодавно зазнали планового рестайлінгу. Ці французькі фургони виділяються з-поміж інших  високою вантажопідйомністю і комфортабельністю шасі. Peugeot-Citroen оснащують свої середньорозмірні вени винятково дизельними ДВЗ (також є версія-електромобіль). Під їх капотом ви можете знайти 1.5-, 1.6- та 2.0-літрові агрегати різної потужності, починаючи від трохи менше 100 к.с. і закінчуючи 180 к.с.

Якщо ви плануєте використовувати фургон Сітроен або Пежо для буксирування, то спішимо повідомити, що максимальна вага причепа з гальмами коливається в районі 1800-2500 кг, залежно від специфікації, тоді як обмеження для буксиру без гальм становить стандартні 750 кг. Їздити на Jumpy та Expert легко, і будучи справжніми французькими машинами, їхня підвіска чудово справляється з нерівностями.

Ви зможете знайти три різні довжини кузова, шукаючи такі Peugeot та Citroen – це так звані «M»- (скорочена колісна база), «L»- та «XL»-виконання. Що стосується корисного навантаження для цих фургонів, то воно відповідає спорядженій масі їх трьох варіацій відповідно. Якщо маса «М» 2700 кг, то можна завантажити  її до 1000 кг. За аналогією для “L” (2900 кг) корисне навантаження становить 1200 кг, а вже в довгий «XL» (3100 кг) можна «запихнути» аж 1400 кг барахла.

Переваги:

  • Адекватна ціна;
  • Економічний, комфортний, витривалий;
  • Є електро-версія.

Недоліки:

  • Деякі нюанси посадки водія;
  • Мало ніш для зберігання в салоні;
  • Малі дзеркала.

2. Ford Transit Custom

Ford Transit Custom – це німецький середньорозмірний фургон, який за розмірами знаходиться між «пиріжком» Transit Connect та повнорозмірним Transit’ом. Нова генерація моделі, що випускається з 2023 року, оснащується різними ДВЗ, а також має повністю електричну модифікацію. Насамперед в Європі користуються попитом дизельні версії, це 2.0-літрові мотори потужністю 110, 136 та 150 к.с. В якості альтернативи Ford пропонує 2.5-літровий бензиновий двигун з plug-in гібридною установкою (PHEV) сумарною потужністю 233 к.с. Електричні ж версії Transit Custom, за даними mmr.net.ua, мають запас ходу 315 та 327 км.

Транзит Кастом може мати низький і високий дах з короткою або довгою колісною базою (і загальною довжиною) на вибір. Вантажопідйомність фургона від Ford варіюється від 700 кг до 1500 кг, залежно від обраної специфікації та комплектації. Максимальна довжина вантажу може бути 2921 мм, висота до 1778 мм і ширина до 1775 мм. Це найвищі значення, тоді як низький дах з короткою колісною базою має відповідно максимум 2554 мм простору завдовжки і 1406 мм у висоту. В салоні фірмовою фішкою нового Ford Transit Custom став руль, який (опціонально) може перекидатися горизонтально, як тимчасовий столик.

Переваги:

  • Керованість і якість їзди на висоті;
  • Відмінна паливна економічність;
  • Гарний вибір силових установок.

Недоліки:

  • «Не дешевий»;
  • Шасі може здатись жорстким;
  • Перемудрили з екранами в салоні.

1. Renault Trafic

Renault Trafic – це середньорозмірний фургон, який стоїть в ієрархії бренду на клас вище за компактного вена Kangoo, але на сходинку нижче за великий фургон Master . За даними mmr.net.ua, актуальне покоління випускається з 2014 року і було оновлене у 2022-му. Якщо вам потрібен якісний, чесний фургон, який успішно зарекомендував себе на ринку, то якраз Рено пропонує усе це і за раціональні гроші. А ще на європейському ринку можна придбати чисто електричний варіант моделі.

Trafic може мати дві висоти даху та два варіанти колісної бази, що відповідає чотирьом можливим версіям. Корисне навантаження, залежно від модифікації фургона, становить від 1166-1280 кг. Відповідно коливається і завантажувальна довжина та висота: 2537-2937 мм та 1387-1898 мм відповідно. Ширина завжди становить 1662 мм. Якщо Рено Трафік вам потрібен для буксирування, то знайте, що максимальна вага причепа має бути до 750 кг (якщо без гальм) або до 2500 кг для причепів з гальмами. Що стосується надійності моторів, то вони випускаються вже давно. Вони забезпечують впевненість у водінні, а крутний момент дає добрячу тягу під час перевезення важких вантажів або буксирування причепа.

Переваги:

  • Комфортабельність шасі;
  • Зручний і продуманий салон;
  • Співвідношення ціна/якість найкраще;
  • Багато виконань;
  • Широкий список опцій.

Недоліки:

  • В Україні не всі версії доступні.