Огляд нового Porsche 911 Carrera GTS – першого “гібрида” компанії

Компанія Porsche провела плановий рестайлінг моделі 911. Тепер сімейство культового спорткара вперше поповнилося гібридною модифікацією – 911 Carrera GTS. Новий 911 також має оптимізовану аеродинаміку, оновлений інтер’єр, переглянуте стандартне обладнання та розширені мультимедійні можливості. Про все це детальніше ми в MMR.net.ua розповімо далі.

У чому головна відмінність оновленого 911-го?

З перезапуском своєї культової моделі фірма Porsche лише за кілька місяців модернізувала чотири з шести модельних сімейств: Panamera, Taycan, Macan і 911. «Наш портфель продуктів молодший, ніж будь-коли, і надзвичайно привабливий», — говорить генеральний директор Олівер Блуме. «Це пропонує нашим клієнтам ще більше можливостей налаштування та ексклюзивний досвід».

Німці заявляють, що дана інноваційна гібридна система з двигуном робочим об’ємом 3,6 літра (911 Carrera GTS) в змішаному циклі (WLTP) споживає бензину в об’ємі 10,5 л/100 км. Разом з тим гібридний 911 розганяється з 0 до 100 км/год за 3,0 секунди та досягає максимальної швидкості 312 км/год. Звичайний, не гібридний Porsche 911 Carrera також буде доступний одразу після запуску рестайлінгової моделі. Його приводить у дію злегка модифікований 3,0-літровий оппозитний двигун із подвійним турбонаддувом (витрата палива в змішаному циклі (WLTP) 10,1 л/100 км), трохи потужніший за свого попередника.

Натхненна автоспортом: інноваційна гібридна установка

Для нової 911 Carrera GTS інженери Porsche використовували знання, отримані під час автоперегонів, як основу для розробки гібридної системи. «Ми розробили та випробували широкий спектр ідей і підходів, щоб прийти до гібридної системи, яка б ідеально підходила для 911», — говорить Френк Мозер, віце-президент модельних ліній 911 та Cayman & Boxter.

Легка та потужна система T-Hybrid має нещодавно розроблений електричний турбокомпресор вихлопних газів. Вбудований електромотор, розміщений між компресором і колесом турбіни, миттєво розганяє турбіну. Це миттєво створює високий тиск наддуву. За даними mmr.net.ua, електромотор турбокомпресора вихлопних газів також виконує функцію генератора. Він генерує до 11 кВт (15 к.с.) електроенергії. Ця енергія витягується з потоку вихлопних газів. Електричний турбокомпресор без перепускного клапана дозволяє використовувати лише один турбокомпресор замість попередніх двох, що забезпечує більш динамічну та чуйну подачу потужності.

Силова установка гібридного 911-го включає в себе синхронний електромотор з постійними магнітами, інтегрований у нову, більш потужну 8-ст. автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням (PDK). Навіть на холостому ході він забезпечує опозитному бензиновому двигуну додатковий крутний момент (до 150 Нм) і дає загальне збільшення потужності до 40 кВт. Porsche також об’єднує обидва електродвигуни в легку та компактну високовольтну батарею, яка за розміром і вагою відповідає звичайній 12-вольтному стартеру-генератору (MHEV). Для оптимізації загальної ваги компанія Porsche встановила легку літій-іонну батарею для бортової електромережі 12 В.

Серцем приводу T-Hybrid є новий 3,6-літровий опозитний бензиновий двигун. Завдяки високовольтній системі компресор кондиціонера може працювати від електроприводу, внаслідок чого не використовувати пасову передачу, що робить сам мотор набагато компактнішим. Це створює простір над блоком живлення для імпульсного інвертора та перетворювача DC-DC. Збільшений діаметр отвору на 97 мм і хід поршня на 81 мм збільшують робочий об’єм на 0,6 літра порівняно з попередником.

Навіть без електричної допомоги бензиновий мотор видає 485 к.с. і 570 Нм крутного моменту. Загальна потужність силової установки становить 541 к.с. і 610 Нм. Збільшення потужності порівняно з попередньою GTS становить 61 к.с. Новий 911 Carrera GTS також випереджає свого попередника в спринті до 100 км/год. Ефективний гібрид забезпечує високодинамічні характеристики водіння, водночас зменшуючи викиди CO₂ зі значно меншою додатковою вагою порівняно з плаг-ін гібридними транспортними засобами. Збільшення ваги в порівнянні з попередником становить лише 50 кг.

Базова 911 Carrera як і раніше оснащена 3,0-літровим опозитним бензиновим двигуном із подвійним турбонаддувом. Цей мотор також був суттєво оновлений. Крім усього іншого, він перейняв проміжний охолоджувач від моделей Turbo, який тепер розташований прямо під решіткою задньої кришки, над двигуном. Турбокомпресори новому 911 Carrera дісталися від моделей GTS до рестайлінгу. Завдяки цим модифікаціям Porsche одночасно досягає зниження викидів і підвищення потужності до 394 к.с. разом із максимальним крутним моментом 450 Нм. Новий 911 Carrera розганяється від 0 до 100 км/год за 4,1 с (3,9 с з пакетом Sport Chrono) і може похвалитися максимальною швидкістю 294 км/год.

Оптимізована підвіска та активна аеродинаміка

Підвіска гібридного 911 Carrera GTS також була повністю перероблена. Вперше рульове керування задньою віссю входить у стандартну комплектацію. Це підвищує стійкість на високих швидкостях і зменшує радіус повороту. Porsche інтегрувала систему стабілізації кузова Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) у високовольтну систему потужного гібрида. Це дозволяє використовувати електрогідравлічну систему керування, що робить систему ще більш гнучкою та точною. Спортивна підвіска зі змінною системою амортизації (PASM) і висотою дорожнього просвіту, заниженою на 10 мм, забезпечують характерну керованість нового GTS.

Спортивний, обтічний екстер’єр

Porsche оптимізував зовнішній дизайн 911 за допомогою ретельно спланованих рішень. Більшість із цих заходів покращують аеродинаміку та характеристики спорткара. За даними mmr.net.ua, зміни включають нові, специфічні для моделі бампери. Вперше Porsche також інтегрував усі функції освітлення у стандартні матричні світлодіодні фари 911 із характерною чотириточковою графікою. Це дає змогу не використовувати протитуманні фари, створюючи простір для більших вентиляційних отворів.

На моделях 911 Carrera GTS передня частина має п’ять вертикально розташованих активних повітряних заслінок охолодження, видимих ​​ззовні, і ще одну приховану заслінку з кожного боку. Вперше в 911 вони доповнені адаптивними передніми дифузорами в нижній частині кузова, якими керують разом із заслінками охолоджуючого повітря. Ці елементи спрямовують потік повітря за потреби: коли потреба в потужності мінімальна, закриті заслінки оптимізують аеродинаміку. Коли потреба в потужності висока – наприклад, у ситуаціях на треку – заслінки спрямовують велику кількість повітря до радіаторів автомобіля. Датчики дорожніх асистентів тепер розташовані за глянцевою поверхнею під номерним знаком.

Опціонально Porsche пропонує нові фари з функцією HD-matrix LED з більш ніж 32 000 світловими точками. Високоефективне дальнє світло освітлює дорогу на відстань понад 600 метрів. Він також пропонує інноваційні додаткові функції, такі як залежне від режиму водіння динамічне освітлення поворотів, освітлення смуги, освітлення будівельних майданчиків і вузьких місць, а також неосліплююче дальнє світло з точністю до пікселя.

Перероблена світлова смуга задніх ліхтарів з вбудованою дугою та написом «PORSCHE» на думку mmr.net.ua робить задню частину 911-го глибшою та ширшою. Номерний знак тепер розташований вище, із чітко структурованим заднім бампером. Спеціальні для моделі вихлопні системи елегантно інтегровані в ефектні ребра дифузора. Для моделей 911 Carrera опціонально доступна спортивна вихлопна система, а от моделі 911 Carrera GTS стандартно оснащуються спеціальною для GTS спортивним спортвихлопом.

Додаткове аерообладнання ще більше покращує продуктивність 911 Coupé. Пакет включає в себе виразний передній бампер SportDesign з унікальним переднім спойлером, відповідні бічні панелі порогів і легше фіксоване заднє антикрило. Ці компоненти зменшують підйомну силу та покращують зчеплення спортивного автомобіля.

Повністю цифрова приладова панель та розширені мультимедійні можливості

У кузові купе Porsche спроектував інтер’єр нового 911 як двомісний у стандартній комплектації. Конфігурація сидінь 2+2 доступна як опція без додаткової оплати. У кабіні Porsche поєднує знайомий дизайн 911 із сучасними технологіями: концепція управління Porsche Driver Experience зосереджена на осі водія та інтуїтивно зрозумілому, швидшому керуванні. Основні елементи керування розташовані безпосередньо на рулі або біля нього. До них входять стандартний перемикач режимів водіння, перероблений важіль асистентів допомоги водієві та, вперше в 911, кнопка запуску двигуна – звісно ж, ліворуч від керма. У відділенні для речей на центральному тунелі нового 911 є охолоджуване відділення для смартфонів із функцією індуктивної зарядки.

Вперше 911 має повністю цифрову панель приладів. 12,6-дюймовий вигнутий дисплей елегантно вписується в нову концепцію керування та має широку кастомізацію. Він пропонує до семи режимів дизайну, включаючи ексклюзивний класичний дисплей, натхненний традиційним дизайном п’ятитрубного циферблата Porsche із центральним тахометром.

Системою Porsche Communication Management (PCM) як і раніше керують через центральний дисплей високої роздільної здатності з 10,9-дюймовим екраном. Однак, настроюваність режимів водіння та роботи систем допомоги водієві значно покращено. Оновлений 911 також має нові функції мультимедіа. QR-код значно спрощує процес входу в PCM за допомогою Porsche ID. Програму Apple CarPlay глибше інтегровано в автомобіль. За бажанням вона відображає інформацію на панелі приладів і дозволяє керувати функціями автомобіля безпосередньо в екосистемі Apple, наприклад, через голосовий помічник Siri. Вперше трансляція відео також опціонально доступна (при стоячій машині). Такі програми, як Spotify і Apple Music, можна використовувати як рідні програми в PCM без підключеного смартфона.