Експерт пояснив, чому не варто змінювати правила розмитнення «євроблях»

Найбільші проблеми виникають при розмитненні старих автомобілів.

Як відомо, голова Державної митної служби Максим Нефьодов хоче зробити фіксовану ціну за розмитнення старих транспортних засобів з іноземною реєстрацією.

«Я не впевнений, що це хороша ідея, – говорить в коментарі Gazeta.ua журналіст і автомобільний оглядач Тарас Брязгунов. – Машини бувають різні – з двигуном на півтора літри і на шість. Недоцільно, щоб власник десятирічного Porsche платив стільки ж, як і людина, яка купила Opel 2000 року випуску».

За словами Нефьодова, оцінити вартість автомобіля, якому 15 років, і дивитися, скільки разів він був битий або пофарбований, для митниці досить важко і проблемно.

«Градація дійсно повинна бути, але не така, як зараз, – додає Брязгунов. – Краще під час розрахунку вартості розмитнення враховувати не коефіцієнт віку машини, а її стандарт – “Євро-2” або “Євро-5″».

Нагадаємо, в з початку року  українці купили рекордну кількість авто.


Не пропустіть