7 країн, в яких складно стати водієм

Як правило отримання водійського посвідчення не представляє великої складності.

Досить пройти програму підготовки в автошколі та скласти іспити. Відновлення прав після позбавлення також вимагає тільки повторної здачі іспитів.

Разом з тим, деякі країни пред’являють до потенційних водіїв досить суворі вимоги. Та й сама підготовка має на увазі певні норми і вимоги до кандидата.

Рейтинг найсуворіших вимог при навчанні на водія в Європі. Серед найбільш суворих вимог в різних країнах виділяють:

Німеччина. При стандартній підготовці з теоретичних дисциплін, практична підготовка складна для багатьох курсантів автошкіл. Водити автомобіль під контролем інструктора можна до того часу, поки він не вважатиме кандидата підготовленим до складання іспиту. Ціна за курс навчання складає не менше 1 тис. євро, але для менш здібних учнів потрібні додаткові заняття. Багато майбутніх водії оплачують навчання за допомогою кредиту.

Швеція. У країні з суворим кліматом обов’язково навчання в зимовий період. Тут один з найскладніших теоретичних іспитів, на який відводиться 45 хвилин. За цей час потрібно відповісти на 70 питань. Важливо не тільки правильно відповісти на кожне з них, але зробити це швидко.

Фінляндія. У цій скандинавській країні обов’язково вже на стадії навчання вивчення прийомів контраварійного водіння. Фіни після успішного навчання в автошколі, на 2 роки отримують тимчасові права. За цей відрізок молодий водій не повинен допустити серйозних порушень.

Італія. Для успішного складання «теорії» кандидат повинен бути готовий до відповіді на будь-яке і 7 000 питань. Для водія з посвідченням є 20 балів, які можуть списати за різні порушення. Після обнулення «балансу» доведеться пройти повторне навчання. Бали зараховуються на рахунок, якщо з моменту порушення пройшло більше 2 років.

Вимоги до водіїв в інших країнах світу. У деяких країнах до кандидатів у водії пред’являють комплексну оцінку:

Японія. Якщо в цій азіатській державі учень до практичного іспиту не оглянув автомобіль – він його не здав. Також при оцінці враховується стан учня. Недостатньо серйозне обличчя за кермом означає відсутність концентрації, не розуміння небезпеки факти керування автомобілем.

ПАР. Вимоги до іспиту близькі до Японії. Але в південно-африканській країні можна проблему вирішити «в кулуарах».

Австралія. Країна до найсуворіших умов. Для навчання потрібно 4 роки зі здачею 2 раз теоретичного іспиту, 2 раз – «практики». Для самостійного керування транспортним засобом видається один з рівнів посвідчення: L (учень), P1, P2 і «дорослі» права. Починати навчання можна з 16 років. Але в Австралії раніше 21 року сісти за кермо з посвідченням останнього рівня нікому не вдається. Адже тільки 2 роки успішного управління машиною з правами P2 приведуть до їх обміну на постійне посвідчення.

Комплексний підхід до навчання в багатьох регіонах прямо впливає на ситуацію на дорозі. Може бути з цієї причини рідко можна зустріти в цих країнах лихачів, автохамів і нетверезих водіїв.

Джерело avtodream.org

Не пропустіть