Німецька компанія BMW готує нову агрегатную базу під назвою Neue Klasse.
Нова платформа буде придатна для застосування всіх основних типів силових установок: 1) чисто електричних, 2) гібридних з можливістю підзарядки від мережі, 3) звичайних бензинових або дизельних. Однак базова конфігурація Neue Klasse електрична. У новій платформі можливий монопривід з задніми провідними колесам або трансмісія 4×4.
Поступово Neue Klasse витіснить в гамі BMW дві нинішні платформи: UKL і CLAR. Перша – передньопривідна, випускається з 2014 року і використовується для компактних моделей і Mini, другу роблять з 2015-го – на неї спираються основні моделі BMW з заднім або повним приводом.
UKL і CLAR спочатку створювалися під застосування ДВЗ і систем типу «заряджаємий гібрид», проте їх адаптували і під чисто електричні установки. На CLAR зроблені нові електромобілі iX3, i4, iX.
Архітектура Neue Klasse дозволить BMW до 2030 року довести частку електромобілів в структурі продажів до 50%. Головний технолог компанії Франк Вебер заявив, що Neue Klasse – максимально гнучке шасі, його можна масштабувати від компактних до повнорозмірних машин. У ньому передбачать можливість настройки під вимоги споживачів з різних регіонів, а також оновлення операційної системи «по повітрю».
Бренд Mini першим в структурі BMW повністю відмовиться від виробництва машин з ДВЗ – в 2030 році. Mini наступного покоління створять на іншій платформі, яку BMW розробляє спільно з китайською Great Wall в рамках спільного підприємства Spotlight Automotive (створено в 2019-му). Новий електричний хетчбек Mini вийде в 2023 році. Кросовер Countryman третьої генерації також використовує німецько-китайське шасі. Виробництво Mini планують активно розвивати в Китаї, оскільки в цій країні попит на лінійку бренду зростає.
Нагадаємо, в гамі Mini і зараз є електромобіль – Cooper SE, він випускається з 2019-го.