Названо найпопулярнішу автомобільну марку, яку шукають в інтернеті (Інфографіка)

Агентство Compare The Market з Австралії опублікувало свій щорічний світовий рейтинг пошукових запитів серед автомобільних марок. Список був складений на основі даних Google Trends із 154 країн.

Так, на першому рядку рейтингу в 2021 році виявилася Toyota, на неї довелося 31% всіх «автомобільних» пошукових онлайн-запитів. Японська марка стала номером один у 47 країнах. Серед причин такої популярності фахівці відзначають появу нових моделей Land Cruiser 300 та Corolla Cross, прем’єру першого масового електромобіля Toyota bZ4X, а також випуск нових запчастин для старих культових моделей.

На другому рядку рейтингу йде BMW (лідирує у 29 країнах), а замикає трійку лідерів Mercedes (лідирує у 23 країнах). У першу п’ятірку також потрапили Audi та Tesla. Перша з низів виявилася лідером в 11 країнах, а друга — в 5 країнах.

Такі автомобільні марки, як Volkswagen, Mitsubishi та Alfa Romeo здали позиції: у 2021 році, на відміну від 2020 року, ці компанії не були лідерами пошукових запитів в жодній із 154 країн, що брали участь у дослідженні. На карті вперше з’явився розкішний бренд Rolls-Royce, який очолив пошуковий рейтинг у Лаосі.