В Індії зробили свій Land Rover Discovery Sport (Фото)

Індійська компанія Tata представила серійну версію семимісного кросовера Safari. Цікаво, що в статусі концепту дана модель дебютувала ще на Женевському моторшоу 2019 під назвою «Buzzard», а на ринок її планували випустити як «Gravitas».

Нинішню назва «Tata Safari» зовсім не нова, оскільки з 1998 по 2019 рр під таким ім’ям випускався рамний позашляховик. Останній в Індії добре відомий, тому компанія і вирішила привласнити його ім’я нової флагманській моделі.

Втім, по-справжньому Tata Safari 2021 не є новою моделлю. По суті перед нами подовжений варіант кросовера Tata Harrier, що з’явився на ринку ще у вісімнадцятому році. Від нього Сафарі відрізняється повністю іншою задньою частиною кузова, в той час як передок з двоповерховою оптикою і компактною решіткою радіатора на обох авто практично ідентичні.

Оформлення передньої частини салону Тата Сафарі також повторює Харріер. Що стосується другого ряду, то машину можна замовити як з тримісним диваном, так і з двома роздільними кріслами. Таким чином, модель може мати сім чи шість посадочних місць. Про оснащення розробники не поширюються, хоча відомо, що за доплату доступний панорамний дах.

Як і донорський Harrier, кросовер Tata Safari 2021 побудований на базі платформи Omegarc, яка представляє собою спрощений варіант бази D8 компанії Land Rover (знайома за моделями Discovery Sport і Range Rover Evoque). До слова, головним спрощенням тут є використання задньої напівзалежної підвіски замість вихідної багаторичажки.

Габаритна довжина трирядного індійського позашляховика становить 4 661, відстань між осями тут 2 741, а за рахунок наявності рейлінгів на даху новинка виявилася на 80 міліметрів (1 786) вище.

У рух новий Тата Сафарі призводить 2,0-літровий чотирициліндровий турбодизель Kroytec (по суті це мотор Fiat Multijet II). Даний двигун видає 170 к.с., а працювати він може в тандемі або з механікою, або з шестишвидкісним автоматом Hyundai. Привід поки тільки передній, хоча в компанії пообіцяли появу повнопривідної топ-модифікації, якій доведеться повернути задню незалежну підвіску.

На індійському ринку Tata Safari дебютує в кінці січня 2021 року, але вартість кросовера поки не афішується. Для порівняння, за Harrier тут просять від 19 000 доларів, так що його подовжений варіант повинен виявитися трохи дорожче.