Презентували перший повністю електричний седан Mercedes-Benz EQS (Фото)

Компанія Mercedes-Benz представила флагманський електрокар EQS, новинка являє собою «зелену» альтернативу седану S-Class з традиційними двигунами внутрішнього згоряння. Продажі моделі почнуться восени поточного року з двох версій: 450+ і 580.

Mercedes-Benz EQS успадкував деякі стилістичні рішення однойменного концепт-кара, показаного у вересні 2019 року в рамках Франкфуртського автосалону. При довжині 5 216 мм, ширині 1 926 мм і висоті 1 512 мм флагманський електричний седан виявився трохи більше стандартного S-Class.

Електричний EQS більше нагадує не класичний седан, а фастбек. Салон новинки перемістили вперед. Спереду стиль Black unit має на увазі наявність LED-фар, з’єднаних світловою смугою, і чорну фальшрадіаторну решітку.

EQS став першим в світі представницьким автомобілем, побудованим на електричній модульній платформі. Представники компанії відзначили, що їм вдалося розробити найбільш аеродинамічно вивірений серійний автомобіль в історії – коефіцієнт лобового опору у EQS склав 0,20.

Салон базового Mercedes-Benz EQS практично ідентичний стандартному S-Class, але в якості опції покупцям пропонують неймовірну передню панель MBUX Hyperscreen c величезним 56-дюймовим екраном на всю ширину передньої панелі. Ця суцільна скляна поверхня об’єднує три дисплея: цифрову панель приладів (12,3 дюйма), сенсорний екран мультимедійної системи на центральній консолі (17,7 дюйма) і додатковий 12,3-дюймовий тачскрін для переднього пасажира.

Всі фізичні кнопки і перемикачі, кількість яких зведено до мінімуму, знаходяться на центральному тунелі.

Базова версія EQS 450+ має задній привід, тут один електродвигун, який розвиває 333 к.с. і 568 Нм. Прискорення з місця до сотні у такої модифікації займає 6,2 секунди, максимальна швидкість – 210 км/год. Ємність батареї становить 108 кВт·год. У максимально економічному режимі руху машина зможе проїхати більше 680 кілометрів на одному заряді (по циклу WLTP).

Модифікація EQS 580 має два електромотора і повний привід, сумарна віддача агрегатів – 523 к.с. і 855 Нм. Максимальна швидкість обмежена на тій же позначці, 210 км/год, а ось прискорення з місця до 100 км/год майже на дві секунди швидше – 4,3 секунди. На такій же батареї машина проїжджає до 620 кілометрів на одному заряді.

У майбутньому в сімействі EQS з’явиться версія з менш ємними акумуляторами на 90 кВт·год. Крім того, компанія веде розробку найпотужнішої модифікації EQS з електродвигунами потужністю 725 к.с., такий варіант електрокара отримає шильдик AMG.

Всього для Mercedes-Benz EQS в залежності від комплектації передбачено близько 350 сенсорів і датчиків, які відповідають за роботу різноманітних систем. Відзначимо, що всі опції і електронні системи автомобіля оновлюються «по повітрю». крім того, можна завантажувати додатковий функціонал.

У стандартне оснащення Mercedes-Benz EQS увійшло повнокероване шасі – задні колеса здатні повертатися під кутом 4,5 градуса. Таке рішення збільшує стійкість машини на високих швидкостях і покращує маневреність на низьких.

В якості опції покупцям запропонують систему напівавтоматичного управління Drive Pilot, відповідна автопілоту третього рівня, однак працювати така система буде на швидкостях до 60 км/год і тільки на деяких ділянках автомагістралей, переважно в Німеччині.

Збірку Mercedes-Benz EQS налагодять на одному заводі з S-Class в Німеччині. Перші поставки дилерам в США і Європі очікуються вже восени 2021 року, але ціни поки не оголошені.