Cupra офіційно представила електричний хетчбек Born (Фото)

Опціональний пакет E-Boost Performance Pack дозволяє електричному хетчбеку перевершити споріднену модель Volkswagen ID.3.

Суббренд компанії SEAT – Cupra – представив серійну версію електричного хетчбека Born. Компактний електромобіль, споріднений Volkswagen ID.3, непогано приховує свої німецькі коріння за рахунок значно більш агресивною зовнішністю.

Більш «злий» дизайн передньої частини складається з більш загостреного дизайну оптики і великих повітрозабірників, які надають Cupra Born більш спортивний вигляд у порівнянні з ID.3. Ззаду широка світлодіодна смуга створює враження більшого автомобіля, в той час як вертикальні ребра є частиною інтегрованого дифузора, який, як відзначили представники Cupra, також грає функціональну роль.

Перший електромобіль Cupra буде доступний з шістьма різними дизайнами колісних дисків розмірністю від 18 до 20 дюймів. Вони будуть оснащені аероелементами, а також типовими мідними вставками. Текстурована задня стійка, здається, має більш складний дизайн, ніж у ID.3. При запуску будуть доступні шість кольорів кузова.

В салоні, на перший погляд, все буде виглядати знайомим, але є кілька ключових відмінностей. У повністю електричному Born використовується більший 12-дюймовий сенсорний екран (10-дюймовий дисплей для ID.3) мультимедійного комплексу і більш спортивні сидіння з вбудованими підголівниками, а на кермі є пара додаткових кнопок.

Як і ID.3, новий Born має виключно задній привід. Єдиний електродвигун, встановлений ззаду, який забезпечує 148 к.с. потужності і 310 Нм крутного моменту в базовому виконанні, що відповідає версії ID.3 Pure Performance від Volkswagen. Він використовує ту ж акумуляторну батарею ємністю 45 кВт/год з розрахунковим запасом ходу в 340 км, а розгін до 100 км/год здійснюється за 8,9 секунди.

Більш потужна версія видає 201 к.с. (наприклад, ID.3 Pro Performance) і має акумулятор ємністю 58 кВт/год. Крутний момент залишається колишнім і становить 310 Нм, але додана потужність дозволяє розігнатися до «сотні» за 7,3 секунди, в той час як оновленої батареї вистачить на 420 км.

Також Cupra буде продавати Born з пакетом E-Boost, який збільшить потужність до 228 к.с. це допомагає хетчбеку з нульовим рівнем викидів долати спринт за 6,6 секунди. Акумулятор ємністю 58 кВт/год забезпечує такий же запас ходу (420 км), що і версія без пакета E-Boost.

Більш потужний електродвигун можна комбінувати з більшою батареєю ємністю 77 кВт/год, в цьому випадку запас ходу збільшується до 540 кілометрів. З іншого боку, більш важка батарея негативно позначається на продуктивності: спринт займає 7,0 секунд.

Cupra Born надійде у виробництво у вересні і буде збиратися на заводі VW Group в Цвікау, Німеччина, на одній лінії з ID.3, який сходить з конвеєра з листопада 2019 року.


Не пропустіть