Продемонстрували перший кросовер Alfa Romeo: красень чи чудовисько?
Новинка названа ім’ям перевалу в східних Альпах, відомого великою кількістю небезпечних поворотів
В основі новинки лежить платформа седана Alfa Romeo Giulia, а тому технічно «Стельвіо» відрізняється від «Джулії»: спереду – та ж двохважіль підвіска, ззаду – багатоважільна, а повний привід реалізований за допомогою муфти, що підключає передні колеса.
Поки представлені лише базова і топова версія. Остання іменується Stelvio Quadrifoglio і оснащується 510-сильним 2,9-літровим бітурбомотором V6. До 100 км/год «чотирьохлистник» (так перекладається Quadrifoglio) прискорюється за 3,9 секунди, а максимальна швидкість складає значні 285 км/год.
У такого кросовера допрацьована підвіска, задній диференціал підвищеного тертя, посилені гальма і 8-діапазонний автомат, а за доплату можна замовити крісла Recaro і вуглець-керамічні гальма Brembo.
Стартова ж модифікація куди скромніша: дволітрова турбочетвірка видає 280 к.с., хоча італійці також вирішили не скупитися і оснастили таку машину 8-діапазонною трансмісією. Базовий кросовер може розігнатися до 231 км/год.
Відзначимо, що за габаритами Alfa Romeo Stelvio близькі такі паркетники, адже Audi Q5, BMW X3, Jaguar F-Pace і Mercedes GLC. Притому італійці запевняють, що їх нове творіння на довгий час буде найпотужнішим в цьому класі.
Але для нас зараз важливіше інше. Гарний цей автомобіль чи ні? Думки розійшлися. Причому, кардинально.