Повністю нова Insignia: перші фотографії і подробиці

Зовнішність і деякі характеристики нового покоління моделі Insignia першим відкрило британський підрозділ GM

Insignia на різних ринках традиційно продається під різними іменами: в Європі – Opel Insignia, в США – Buick Regal, в Австралії – Holden Commodore, в Великобританії – Vauxhall Insignia. При цьому машини, за великим рахунком, відрізняються один від одного тільки шильдиками і розташуванням керма, так що, дивлячись на хетчбек марки «Воксхолл», можна точно зрозуміти, яким буде аналогічний «Опель».

Відомо, що в другому поколінні Insignia Grand Sport побудовано на абсолютно новій модульній платформі General Motors під назвою Epsilon 2 (або E2), завдяки чому новинка на 175 кг легша попередниці, незважаючи на незначне збільшення розмірів, – базова версія важить близько 1400 кг.

На думку представників GM, новий образ, а також більш якісні матеріали і розширений список устаткування виведуть «Інсігнію» на новий рівень: тепер конкурентами моделі будуть не тільки Ford Mondeo або Skoda Superb, а навіть Audi A4, BMW 3-ї серії і Mercedes- Benz C-класу.

До речі, за розмірами Insignia тепер більше нагадує 5-ю серію BMW: довжина автомобіля була збільшена до 4 897 мм (плюс 55 мм), а колісна база розтяглася до 2829 (плюс 92 мм). Трохи зросли ширина (плюс 7 мм) і колія (плюс 11 мм), хоча висота зменшилася на 29 мм, але сидіння тепер розташовуються нижче.

Що стосується конструкції, то спереду використана підвіска типу McPherson, ззаду – багаторичажка. Як опція є електронокероване шасі FlexRide, яке дозволяє водієві перемикатися між режимами Standard, Sport і Tour, змінюючи жорсткість підвіски і чуйність рульового колеса.

У лінійку моторів включені рядні турбочетвірки різного об’єму і потужності, до того ж єдиний новий агрегат – 1,5-літровий бензиновий двигун, який видає 165 к.с. і оснащується 6-ступінчастою механікою. На вершині гами – 250-сильний бензиновий 2.0.

Зрозуміло, в списку обладнання присутні всілякі електронні помічники і модні матричні фари. Але при цьому вартість базової версії, як запевняє британський Autocar, практично не зміниться і складе ті ж 18 000 фунтів. У Великобританії продажі хетчбека стартують наступного літа.


Не пропустіть