Британці відновили випуск культового BMW M3 E30 (Фото)

Раніше створення рестмодів – класичних автомобілів з сучасною начинкою – було популярно тільки в Америці, а зараз така тенденція набирає обертів і за її межами. Так, британська фірма Redux вирішила відновити випуск легендарної моделі – BMW M3 в кузові E30 – повідомляє av.by.

Випуск BMW M3 першого покоління був припинений на початку 90-х років. Ці автомобілі відносять до класики, ринкова вартість якої з часом лише зростає. Але при всіх своїх перевагах за сучасними мірками у баварських купе слабенький мотор і застарілий інтер’єр з грубим пластиком в обробці. Британці зголосилися усунути ці недоліки і мають намір випустити 30 відновлених і модернізованих BMW M3 (E30), один з яких вже готовий і переданий клієнту.

Разом з оформленням замовлення клієнтові потрібно буде надати свій автомобіль-донор, або Redux знайде відповідний BMW. Процес реставрації фахівці починають з розбору «оригіналу», випрямлення кузова, якщо це необхідно, його очищення від корозії і посилення. Redux пропонує для BMW M3 (E30) частково карбоновий кузов: поки доступні бампери, арки, пороги і дах, пізніше список доповнить капот.

Салон BMW M3 може бути виконаний в декількох варіантах: для щоденних поїздок і трек-днів. В останньому випадку купе обладнають каркасом безпеки і гоночними кріслами Recaro з шеститочковими ременями. У першому екземплярі пасажирський простір оброблено із застосуванням шкіри та замші (на стелі, центральній консолі і дверях). За бажанням замовника тут встановили цифровий щиток приладів і набалдашник важеля коробки передач у вигляді м’ячика для гольфу.

Redux у співпраці з компанією EXE-TC Competition Suspension, що займається настройками болідів WRC, обладнює M3 регульованою гоночною підвіскою. Доопрацювання ходової частини також включає в себе установку стабілізаторів поперечної стійкості і гальм AP Racing з шестипоршневими супортами спереду і чотирьохпоршневими ззаду, при бажанні можна замовити карбонові диски.

Крім відновлення оригінального вигляду автомобіля, проект передбачає збільшення потужності стандартного силового агрегату BMW M3 до позначки 350-400 кінських сил (у стандартній версії – 240 «коней»). Стоковий двигун 2.3 S14 розточують до 2,5 літра, змінюють шатуни і поршні, радіатор, встановлюють полегшений акумулятор, блок управління Motec і карбоновий впуск (для атмосферної версії мотора). За бажанням покупця M3 можуть укомплектувати турбонагнітачем. Трансмісія: п’яти- і шестиступінчаста “механіка” з диференціалом на задній осі.

Фірма відзначає, що підготовка автомобіля займе від 18 до 24 місяців. Ціни доступні за запитом. При великому попиті тираж рестмоду можуть розширити.


Не пропустіть