Як користуватися товщиноміром лакофарбового покриття?
Сьогодні ми поговоримо про толщиномер лакофарбового покриття. Ми постараємося з’ясувати, що ж це таке, якими вони бувають, як ними користуватися, і, нарешті, навіщо він нам з вами потрібен, і чи потрібен взагалі. Також можете переглянути самый большой выбор толщиномеров
Отже, товщиномір це такий прилад, яким легко можна виміряти товщину матеріалу покриття (це може бути фарба, лак, грунт, шпаклівка, пластмаса, скло і не тільки), не порушуючи його цілісність. Також часто використовується під час ремонту будинку для вимірювання різних покриттів, головна умова під ним повинен бути метал.
Якщо раніше, до винаходу такого простого у використанні приладу, щоб дізнатися, фарбували автомобіль або не фарбувати, і чи правильно це робили, потрібно було сильно потрудитися і вдатися до крайніх заходів, то зараз, в епоху прогресу, це зробити дуже просто. Потрібно тільки мати в своєму арсеналі такий маленький прилад. Товщиномір прораховує відстань від підстави деталі або предмета до поверхні, до якої торкається, майже точно, іноді з незначними похибками.
Коли і кому він необхідний
Хто ним користується і в яких випадках? В першу чергу, це необхідна річ для автомобільних критиків, як їх називають, людей, які оцінюють старі машини, таким чином, допомагаючи продавцеві дорожче продати машину або покупцеві збити ціну. Якщо покупець дізнається, що автомобіль був фарбують в якомусь місці більше, то зможе припустити, що він був в аварії, і з’ясувати у продавця, які були на те причини.
І навіть в салоні, купуючи нову машину, можна наштовхнутися на перефарбовану деталь, яку неправильно перевозили, пошкодили, потім перефарбували і знову продають. Так що перевіряти автомобіль потрібно незалежно від того, де ви його купуєте, в салоні або з рук. І краще, щоб це робила людина з досвідом в цих питаннях. Ще їм користуються страховики, професійні полірувальники роблять виміри в роботі, ну і звичайні люди.
Як виробляти замір
Тепер давайте розберемося, як же правильно робити завмер покриття. Адже від цього залежить точність вимірювання. В першу чергу, ви повинні знати, що включати його потрібно на якійсь відстані від вимірюваної поверхні, і тільки через кілька секунд щільно прикласти прилад до цієї поверхні, кроки вимірювань потрібно робити не більше 20см.
Базову цифру покриття визначити дуже просто: потрібно виміряти товщину покриття на даху автомобіля. Дах це те саме місце, яким дуже важко вдаритися, і покриття тут в ідеальному стані в 90% випадків. Якщо базова товщина покриття, наприклад, 100 мікрон, то товщина в 100 мікрон повинна бути по всьому кузову, допустиме відхилення в 20-40 мікрон може бути просто похибкою при фарбуванні. Але якщо в одному місці товщина складає аж 150 мікрон, то це вже ознака того, що в цьому місці автомобіль перефарбували, і ви маєте повне право з’ясовувати, чому це зробили. А якщо товщина збільшена аж до 200 мікрон це вже ознака наявності шпаклівки, більш серйозних робіт. Якщо при перевірці товщини з’ясовується, що покриття тонше, ніж воно повинно бути, це може означати, що автомобілю робили полірування абразивними матеріалами.
І ще одне: щоб перевірити правильність приладу, робити виміри бажано кілька разів поспіль. До кожного приладу додається металева пластина, товщина якої вам відома, от нею і робіть перевірочні виміри.