ЯК ЧАСТО ПОТРІБНО МІНЯТИ МАСЛО В ДВИГУНІ

Міфи про інтервали заміни моторного масло ходять давно. Обумовлені вони хоча б тим, що одні виробники рекомендують міняти його раз в 10 тисяч кілометрів, деякі – раз в 15, а деякі взагалі раз в 20 тисяч. Плюс самі виробники масел в рекламі говорять про те, що їх масла надійно захищають двигун протягом 15 тисяч км. Кому вірити? Лабораторія і життя Однак треба розуміти одну річ. Всі ці інтервали заміни масла лабораторні, тобто при ідеальних умовах. У важких умовах експлуатації масло потрібно міняти частіше. Також можете моторное масло купить на ad-oil.com.ua.

А тепер найцікавіше – під важкими умовами експлуатації виробники мають на увазі: – нерегулярне використання автомобіля; – часті поїздки на короткі відстань; – їзда по бездоріжжю; – їзда по пробках; – їзда в стилі «газ-гальмо»; – їзда по горбистій місцевості; – часта робота двигуна на холостому ходу; – часті і сильні перепади температур; – брудний і запилений повітря.

Вважаємо Мотогодини Якщо розбирати пункти докладніше, то можна докопатися до істини. І зрозуміти, що в пробках, дійсно, мотор проїжджає мало по відстані, але багато з Напрацювання, тобто часто він працює на холостих обертах. Пробігу ніби як немає, а ресурс двигуна і масла зменшується. Судіть самі. По трасі проїхати 20 км можна за 15 хвилин, а вранці по пробкам ці ж 20 км можна їхати 3 години. У пробігу різниці немає, а ось в мотогодинах різниця колосальна.

Якщо ви часто і довго прогріваєте двигун, а особливо взимку, коли температура на вулиці -20, це знову-таки негативно впливає на ресурс масла. У моменти, коли двигун ще не прогрівся (особливо актуально взимку та в турбированних моторах), присадки не працюють і масло зношується дуже сильно. Коли закінчуються присадки Справа в тому, що присадки в маслі мають властивість закінчуватися, виробляти свій ресурс. Після цього масло починає розріджувати (якщо мова йде про сучасних синтетичних маслах), а рідке масло вже не дає двигуну потрібну захист. Крім того, присадки починають працювати при певній температурі, як правило, при робочої.

Таким чином, в нас навряд чи знайдеться автомобіль, який не експлуатується в тяжких умовах. Більш того, на термін служби моторного масла впливає також якість палива. У Росії воно дещо гірше, ніж в Європі, в ньому більше свинцю, сірки і смол, всі ці речовини прискорюють старіння масла. Експерти (НЕ гаражні) рекомендують скорочувати інтервали заміни масла взимку (наприклад, з 10 тисяч до 5 тисяч пробігу) і влітку, якщо машина часто (майже завжди) їздить по пробкам (з 10 до 7, 5 тисяч кілометрів пробігу)