СПОСОБИ ЗАХИСТУ ЛАКОФАРБОВОГО ПОКРИТТЯ ДЛЯ АВТОМОБІЛЯ

Захист лакофарбового покриття автомобіля від подряпин і збереження блиску автомобіля при експлуатації є актуальною проблемою для автолюбителів. Якщо не надавати значення догляду за ЛКП автомобіля, то незабаром це може привести до виникнення корозії і втрати привабливого вигляду автомобіля. У цій статті розглянемо види захисту лакофарбового покриття автомобіля.

Щоб захищати шар фарби автомобіля, потрібно знати від чого потрібен захист. Для лакофарбового покриття кузова автомобіля основну загрозу становлять ультрафіолетові сонячні промені, пісок і дрібні камені, які летять з під коліс, антиожеледні реагенти взимку, комахи влітку і ін. До найбільш часто застосовується видам захисту можуть бути віднесені:

Обробка ЛКП воском;
Обробка ЛКП полиролями;
Нанесення на елементи кузова спеціальних складів «Рідке скло;
Покриття фарби кузовних деталей автомобіля антигравийная обработка;
Розглянемо плюси і мінуси цих видів захисту лакофарбового покриття.

Одним з найбільш вживаних видів захисту лакофарбового покриття є воскові кошти, так як вони відносно дешеві в порівняння з іншими видами захисту. Такі препарати захищають кузов автомобіля від шкідливих факторів, що впливають на ЛКП, створюючи захисну плівку. До плюсів можна віднести те, що захищає ЛКП від безпосереднього контакту з брудом і перешкоджає вигоряння фарби, так як обмежує на неї вплив ультрафіолетових променів.

Воски можна купити як в аерозольному вигляді, так і в звичайному. Після нанесення на кузов їх розтирають по поверхні м’якою тканинною серветкою. Мінусів є не довговічність, так як служать до першого миття автомобіля. [2]

Розглянемо три види полірування: відновну, епоксидну і нанозащітную.

Відновлювальна (абразивний) полірування застосовуються для попередньої (грубої) полірування. Груба полірування застосовується, коли покриття машини тьмяніє або має дефекти у вигляді неглибоких подряпин і потертостей. Нове (ремонтне) покриття можуть оброблятися грубої полировальной пастою, якщо з нового покриття видалили всі дефекти шару фарби за допомогою абразивної шліфування.

Епоксидна полірування розроблена на основі епоксидних смол. Надає на кузов вплив на молекулярному рівні, служить до 9 місяців. Вона захищає від зовнішнього середовища, бруду і механічних впливів.

Нанозащіта. На основі нанополімера. Є найбільш вигідним способом, так як служить від 3 років і більше. Вона забезпечує високу стійкість до абразивів, кислот, солей і реагентів. Після обробки даної поліролью, автомобіль легко миється водою без шампуню, так як бруд не проникає в структуру поліролі.

Рідке скло дуже просто наноситься на лакофарбове покриття автомобіля, але перед нанесенням дуже важливо ретельно підготувати автомобіль. Для початку потрібно ознайомитися з інструкцією, так як існує безліч варіантів рідкого скла, для кожного виду виробник вказує технологію нанесення, щоб не нашкодити лакофарбового покриття. Потім автомобіль ретельно миють в стерильному приміщенні і при необхідності полірують автомобіль. Після мийки автомобіля, лакофарбове покриття обезжиривается і на нього наноситься рідке скло. В кінцевому етапі, коли покриття автомобіля висохло, його потрібно располіровивать (прибираємо) залишки матеріалу звичайної чистої мікрофіброю (рушником). Так як це покриття легко наноситься, то це безумовно відноситься до плюсів. Так само до плюсів можна віднести доступність і великий асортимент в магазинах, підвищену стійкість до невеликих подряпин, підвищену стійкість до води і кількість затраченого часу на роботу. До мінусів можна віднести те, що до повного висихання поліролі доведеться чекати 4-6 годин, середня кількість мийок до повторного нанесення рідкого скла 6-8.

Одним з найбільш ефективних способів захисту кузова автомобіля від відколів, подряпин є антигравійна плівка. Вона являє собою прозору полімерну плівку і має високий рівень міцності. Цей вид захисту зможе надійно захистити лакофарбове покриття автомобіля від піску, каменів, хімічних реагентів, ультрафіолетових променів.

До плюсів можна віднести те, що завдяки даній плівці можна не тільки захистити лакофарбове покриття автомобіля від відколів і подряпин, а й перетворити машину, надавши їй матовий, глянсовий і дзеркальний вид, так само можна нанести малюнок. Так як плівка дуже тонка і еластична, то з її допомогою можна обклеїти кузовні деталі різного розміру і форми. При необхідності плівка спокійно знімається. Анти гравійна плівка може прослужити до п’яти-семи років. Ще захисною плівкою можна обклеїти днище, пороги і арки, за рахунок її стійкості перед впливом негативних факторів ззовні.

Найбільш вживаними видами захисту ЛКП є поліролі та воскові обробки. Це обумовлено низькою ціною і простотою нанесення, проте, вони захищають автомобіль відносно мала кількість часу. Більша кількість часу ЛКП захищають рідке скло і антигравійна плівка, але вони є більш дорогими.