V-подібний двигун

Одним із найпопулярніших сьогодні типів ДВС вважається V-подібний двигун. Даний тип мотора відноситься до раннього етапу розвитку ДВС, ось чому його поява цілком логічно і не відноситься до великих досягнень. Далі розглядаються історія його створення і головні технічні характеристики.

Історія появи v-образних двигунів
Класичний двигун – це рядний, але для збільшення потужності необхідно збільшити об’єм циліндрів. Однак усьому є межа, як і розмірам самих циліндрів. Виходячи з цього, конструкторам треба було придумати нову методику збільшення потужності, із збереженням габаритів агрегату. Для збільшення потужності були придумані двигуни, що мають 6 циліндрів, що є максимально для легкових автомобілів.

Але цього було недостатньо, тому через деякий час було зроблено ще один винахід – двигун, де циліндри розташовувалися відносно один одного під кутом, або V-подібний агрегат. Завдяки новій конструкції, стала можливою економія місця під капотом, тому шестициліндрові і восьмициліндрові V-подібні двигуни стали широко застосовуватися, ідеально поєднуючи в собі габарити і потужність двигуна.

Технічні характеристики V-образних двигунів
Неважко здогадатися, що мотор має складну технічне виконання. По суті бензинові та дизельні V-подібні мотори оснащені двома ГБЦ і дуже складною системою ГРМ. Мотор має один колінчастий вал, яким приводитися в рух одночасно восьмій поршнів. На обслуговування такого двигуна потрібно більше витрат. Незважаючи на недоліки, вони не втратили своєї популярності, тому сьогодні зустрічаються навіть на мотоциклах. Причина масового їх поширення полягає в прийнятній економічності при достатній високої потужності. V-подібні мотори встановлюються на автомобілях, вироблених багатьма знаменитими автоконцернами, включаючи BMW, Mercedes, Ford, Mazda, Toyota і т.д. Завдяки V-подібної конструкції, можна максимально зменшити вагу агрегату, що важливо для більшості машин, так як вага машини безпосередньо пов’язаний з витратою пального. Тому можна сміливо стверджувати, що другим за популярністю двигуном після рядного йде V-подібний. У більшості країн він вважається найбільш цікавим і перспективним для тюнінга.





Більше новин


Прокоментуй новину