Сажевий фільтр

0

Фільтр сажі має дуже цікавий принцип роботи. Саме по собі, розглянуте обладнання щось інше, як металевий циліндр, усередині якого міститися спеціальний жаростокій елемент. Останній являє собою, своєрідну порожнисту структуру, яка затримує різні дрібні матеріали згоряння. Устаткування продумано до такої міри, що в момент, коли пропускна спроможність падає, двигун включає процедуру регенерації. У цей момент фільтр очищається від всієї накопиченої сажі. Процес регенерації може протікати двома способами. При першому, очистка відбуватися за рахунок підвищення температури, при цьому сажа просто спалюється. Другий спосіб, застосовується в тому випадку, якщо температуру в фільтр сажі неможливо підняти до потрібного рівня. Цілеспрямований нагрів, відбувається за рахунок збільшення кількості подаваного палива.

Після спалювання, можливо, залишаться залишки сажі, які через спеціальний колектор скидається в каталізатор. В останньому відбувається остаточний дожоге сажі. Весь цей процес супроводжується значним підвищенням температури. Якщо ви помічали, що з вихлопної труби виходить чорний дим, то ви якраз таки і бачили останній етап спалювання сажі. Для тог щоб найкращим чином контролювати процес фільтрації, в системі існує три датчика: температурний датчик, кисневий і датчик тиску. Якщо система виявить проблему в працездатності одного з компонентів обладнання, про це буде свідчити конкретний датчик, то процес регенерації фільтру сажі можна вважати неможливим. У разі якщо дійсно спостерігаються неполадки, система запускає аварійний режим двигуна.

При цьому збільшується надходження палива, а двигун навпаки втрачає оберти. Важливо знизити кількість невдалих спроб регенерації фільтра. Це пов’язано з тим, що частина повітря, яке збагачений паливом, що не згорає до кінця, і певна його частина потрапляє в масло. Саме з цієї причини, рідко ви можете помітити, що рівень масла дещо збільшився. Паливо, що потрапило в масло, знижує його змащувальні здібності, а тим самим знижує ефективність роботи двигуна. У разі якщо масло потрапляє всередину інтеркулерра, а потім і в циліндри двигуна, це може призвести до процесу загоряння і як наслідок загибель мотора. Фільтр сажі – це важливий елемент автомобіля. Тому приділяйте його станом особливу увагу. Проводьте своєчасно очистку, а якщо він зламався, то заміну фільтра. Важливо, щоб фільтр сажа завжди мав 100 відсоткову працездатність. На цьому все, удачі вам у пізнанні пристрою автомобіля.


Не пропустіть