Карбюратор або інжектор?

Механічний принцип, за яким діє карбюратор, досить нестабільний, і при роботі карбюратора нерідкі його поломки від впливу різних зовнішніх факторів, серед яких, наприклад, сильні морози з настанням зимового періоду і висока температура влітку: в літній час відбувається сильне нагрівання карбюратора, а взимку промерзання. Крім того, карбюратором, зважаючи менш досконалою конструкції, то витрачається більше бензину і він характеризується більш високими показниками шкідливих викидів в атмосферу. Основне призначення карбюратора полягає в забезпеченні правильної подачі пального в певному процентному співвідношенні. Так завдяки карбюратору, відбувається механічне змішування палива і повітря, а також контролюється споживання суміші, отриманої на виході. Чільна роль в цьому випадку у голки і поплавка.

Але є й невеликий плюс: якщо карбюратору потрібно ремонт, то для цього не потрібні істотні витрати, проведення ремонтних робіт доступно для багатьох автолюбителів. Інша перевага карбюраторів полягає в невибагливості до якості пального, а також у прийнятною ціною витратних комплектуючих для нього. За іншими показниками карбюратор значно поступається інжекторам. На сьогодні карбюраторна технологія приготування горючої суміші втратила свою актуальність, інжекторна система гідно її замінила, хоча при використанні карбюраторних двигунів все ж є якісь ніякі переваги.

Карбюратор чи все-таки інжектор: в чому відмінності?
Інжектор є більш сучасним і досконалим пристроєм, яке перетворилося на вдалу альтернативу карбюраторним двигуна м. Весь процес подачі пального у випадку з інжекторним уприскуванням палива в камеру згоряння визначається роботою форсунок, які, у свою чергу, теж називають інжекторами. У порівнянні з карбюраторами, в інжекторах здійснення всього робочого процесу приготування і згоряння паливно-повітряної суміші відбувається автоматично. На автомобілі встановлюються датчики, які контролюють параметри, що безпосередньо стосуються роботи інжекторного двигуна. Вони передають необхідну інформацію мікроконтролеру, контролюючому роботу як всього двигуна в цілому, так і окремих його вузлів.

Інжекторна система уприскування відрізняється більшою стабільністю, слабкою чутливістю до перепадів зовнішніх температур, практично виключені його поломки. Інжектор більш точно дотримується стехиометрическое співвідношення повітря / паливо, рівне 14,7: 1, у зв’язку з чим інжекторний двигун споживає менше палива і менше забруднює атмосферу в порівнянні з карбюратором. Звичайно, є й недоліки. У разі поломки будь-якого датчика, його практично неможливо відремонтувати, а для заміни потрібні грошові витрати. Також необхідно використовувати якісне паливо для забезпечення якісної роботи інжектора. Слід зазначити, що обслуговування та ремонт інжектора обходиться автовласникам дорожче. Однак такий тип двигуна вважається більш надійним, тому що вибрати, інжектор або карбюратор, кожен вирішує сам.





Більше новин


Прокоментуй новину