Унікальний Mercedes-Benz W140 S600 L Guard: броньовик з 90-х

На вигляд це звичайний “шестисотий” в кузові W140. Але зовнішність оманлива. Під плавними обводами самого легендарного автомобіля дев’яностих ховається справжній броньовик, призначений для державних діячів і авторитетних бізнесменів, яким було, чого побоюватися. Особливо, в дев’яностих, пише madeinmars.ru.

Отже, перед нами броньований Mercedes-Benz W140 S600 L Guard 1999 року випуску. На відміну від автомобілів, обвішаних бронею сторонніми фірмами, цей апарат має заводське походження.

Що це означає? Перш за все те, що не дивлячись на зовнішню ідентичність звичайному S600, він спочатку проектувався як броньовик. Його кузов не посилений бронелистами, як у броньовиків, виготовлених сторонніми фірмами – в його основі лежить фабрична бронекапсула, обвішена кузовними панелями. Всі найважливіші вузли автомобіля, від півосі до лонжеронів, від гальм до електроніки, вже на стадії проектування розраховані на збільшену вага авто. До слова, повна маса становить більше 4200 кг, тобто автомобіль приблизно на півтори тонни важче неброньованого побратима.

Клас бронювання B6 / B7, так званий середній клас. Середній – в порівнянні з військовими броневиками, і практично максимальний для легкових авто. Автомобіль витримує обстріл в упор з автомата Калашникова та снайперських гвинтівок зі сталевими термозміцненими і нетермозміцненими сердечниками калібрів 5,45 і 7,62 мм. Бронекапсула також захищає від підриву вибухового пристрою еквівалентом до 4кг тротилу безпосередньо під днищем.

Не дивно, що такі автомобілі в дев’яностих купували люди, які мали серйозні причини побоюватися за своє життя. На подовженій версії S600 Guard Pullman їздив Борис Єльцин. Такий же Pullman захистив президента Єгипту Хосні Мубарака під час замаху в 1995 році. Аналогічний показаному на фотографіях Mercedes S600 Guard врятував життя президентові Грузії Едуарду Шеварднадзе. Його автомобіль був обстріляний з гранатометів і великокаліберних кулеметів, але президент не постраждав.

Власник даного авто пережив кілька замахів на своє життя в дев’яності роки, але цей Mercedes жодного разу не був під обстрілом. Та й взагалі, з 1999 року пробіг склав всього 145 000 кілометрів, і, з огляду на специфіку авто, обслуговувався він у офіціалів.

У салоні відчуваєш змішані почуття. Бачачи всі ці сидіння з пам’яттю, шторки з електроприводом, висувний – знову ж таки, за допомогою електроприводу – робочий столик, не можеш позбутися думки, що автомобільна індустрія рухається вперед повільніше, ніж намагається здаватися.

Всі блага цивілізації, включаючи паркувальні радари, роздільний клімат, були на S-класі ще 20 років тому …

Найголовніше – не придавити собі ногу важкими (понад 100 кг) дверима. Хоча там і є доводчики …

Єдине, що видає броньовик в салоні – кнопка системи пожежогасіння.

Як і годиться «шестисотому», стільниковий телефон в підлокітнику.

Важенний броньований капот піднімають два потужних гідроциліндра. Під ним – шестилітровий двигун V12, що розвиває 389 к.с. і 570 Нм. АКПП – п’ятиступінчаста.

Тришарові бронестекла величезної товщини – практично всі, що допомагає зовні ідентифікувати броньовик.

Незважаючи на броню, скла в дверях можна опускати. Могутні гідравлічні склопідйомники роблять це з легкістю. Але за словами експертів з безпеки, краще цього все ж не робити, щоб не схопити кулю …

Також краї бронекапсули видно у вигляді рамки під лобовим склом.

Спеціальні покришки Continental CTS 265-40 R500 мають всередині додатковий обід, що дозволяє втекти від погоні, навіть якщо шини простріляні.

На автомобілі є захист від прострілу бензобака – завдяки спеціальній конструкції, отвори від куль затягуються самі собою.

У салоні тихо, як в могилі. Доповнена сталевими пружинами гідропневматична підвіска справляється з рельєфом не гірше, ніж на звичайному “шестисотому”. Динаміки мотора V12 цілком вистачає для динамічної їзди, хоча розгін тут значно гірше, ніж у звичайній версії з таким мотором – довгі 8.7 до сотні. До речі, “максималка” примусово обмежена цифрою 210, і це правильно.

До педалі гальма тут необхідно прикладати більше зусилля, ніж на звичайній S-ці, особливо, якщо попереду виникла несподівана перешкода. При різкому гальмуванні автомобіль істотно куняє. Аналогічно – на віражах, рівень кренів тут помітно вище, ніж у неброньованого “шестисотий”. Але в цілому хоча водієві і доводиться важче, ніж на звичайному авто, S600 дуже комфортний для особи, яку охороняють – пасажира. А з огляду на рівень бронезахисту – починаєш розуміти, чому саме заводські броньовики Mercedes S-Guard вже десятки років є вибором більшості VIP-персон. Скільки б не коштувала така машина, життя все одно дорожче.


Не пропустіть