Як КрАЗ-Спартан реанімували після важкого обстрілу

0

У середу, 30 березня, черговий автомобіль КрАЗ-Спартан, відновлений КрАЗом після серйозного пошкодження в зоні бойових дій, відправився в зону АТО для продовження своєї військової служби, пише trucks.autocentre.ua.

В урочистій обстановці, на площі біля будівлі міськвиконкому, відроджений всюдихід був переданий представниками КрАЗу і мером Кременчука Герою України командиру батальйону 95-ї окремої аеромобільної бригади Сухопутних військ Збройних сил України Ігорю Герасименко.

Практично повністю розбитий під час бою, цей Спартан був доставлений на завод в кінці грудня 2015 року прямо з Донецького аеропорту, де тоді велися жорстокі бої. Як сказав Ігор Герасименко, «це був, фактично, двохсотий варіант, без права на життя. По Спартану «лупили» калібром 12,7 і 7,62 в лобове скло, а також було багато влучень 12,7 і навіть 14,5 в корпус. Бронекапсула витримала, а ходова була сильно пошкоджена».

В результаті огляду фахівцями КрАЗ на Спартані було зафіксовано майже 70 позицій руйнувань, вм’ятин і відсутність багатьох важливих систем і вузлів автомобіля. Зокрема, були сильно пошкоджені: передній і задній мости, карданний вал, вітрове скло, передній бампер, радіатор охолодження двигуна, внутрішні панелі задніх дверей, були пробоїни капота, коліс, лівого і правого крил, дверей водія, козирка над вітровим склом, підстави поворотної вежі і багато інших деформаційних дефектів.

Автомобіль відновлювався за бюджетні гроші, в рамках міської програми допомоги підрозділам, які беруть участь в АТО. ПАТ «АвтоКрАЗ» пішов назустріч мерії Кременчука і на дуже вигідних для міського бюджету умовах “поправив” розбитий військовий автомобіль, взявши чималу частину витрат на ремонтні роботи на себе.

Крім відновлювальних робіт, КрАЗом були враховані побажання військових щодо посилення конструкції і комплектації автомобіля. Зокрема, нарощена поворотна вежа, посилені балка переднього моста і кронштейни амортизаторів передньої підвіски, застосовані повітряний фільтр нової конструкції, більш широкі українські шини, зроблені на Росаві, нові диски виробництва Кременчуцького колісного заводу, встановлена ​​пневмосистема Полтавського автоагрегатного заводу, серійні фари і багато іншого.