Що дратує в сучасних авто?

Прогрес, як і годиться, на місці не стоїть. І все б добре, тільки найчастіше нові авто, напхані інноваційними «примочками», позбавлені простих і потрібних речей. Або ж «наворотами» незручно користуватися, пише autodriving.net

Немає підстаканників і скриньок

Багато автовиробників перестали оснащувати машини підстаканниками. А раптом водій або пасажир поставлять туди склянку з чаєм? Непорядок! Інші, щоправда, не такі категоричні. Підстаканники вони залишили, але розмістили їх в найбільш незручних місцях.

Ось і виходить, що пляшку з мінералкою покласти нікуди — хіба що кинути під ноги пасажирам. Стакан з соком куди-небудь примостити проблематично, а всяка дрібна нісенітниця і зовсім стала персоною нон грата. Багатьох автовласників такий стан речей напружує. Адже машини — навіть «бюджетники» — коштують чимало. Тому й не хочеться вирішувати питання: а куди покласти документи чи сунути старі диски ?!

Норовливі інформаційно-розважальні системи

Безсумнівно, ці пристрої корисні й необхідні. А їх функціонал вражає. Але часом вимоги безпеки зводять численні плюси на «ні».

Справа в тому, що системи під час руху авто, найчастіше, просто відключаються. В принципі, це правильно: нема чого водієві за кермом відволікатися на всілякі дурниці. Але, з іншого боку, дуже неприємно усвідомлювати, що якась «залізяка» за тебе вирішує, коли і що робити.

У всьому потрібна горезвісна «золота середина». Припустимо, нехай система на ходу автомобіля блокує доступ до соціальних мереж (щоб не намагатися на швидкості в 100 км/год прочитати повідомлення) або «рубає» Інтернет. Але під час зупинки з працюючим мотором всі недоступні функції повинні розблокуватися.

А то буває весело. Наприклад, вибрав маршрут прямування на карті — і все. Змінити його можна тільки при повній зупинці.

Незручна камера заднього виду

Сама по собі камера дуже зручна. Завдяки їй вдалося зберегти лакофарбове покриття (а заодно і цілісність бамперів) під час парковок в обмежених умовах десяткам, якщо не сотням тисяч автомобілів.

Огляд, який надає камера, дозволяє навіть недосвідченому водієві комфортно відчувати себе в обмеженому просторі, і без будь-яких проблем виконати задуманий маневр.

І все б добре, якби не одне «але». Хороші камери з високою роздільною здатністю зустрічаються лише на більш-менш престижних авто, та й то не завжди. А камери, які ставлять на бюджетні машини — відвертий «привіт» з минулого сторіччя. Якість зображення дуже низька. І це вдень, про якість картинки вночі і говорити безглуздо.

Ось і виходить, що автовиробник оснащує свій товар, по суті, марною функцією. Але гроші за неї бере справно. Тому багато водіїв не покладаються на досягнення прогресу, а довіряють перевіреним дзеркалам заднього виду.

Звукові сигнали систем безпеки

Нинішні системи безпеки і попередження зіткнення дозволяють істотно знизити ризик аварії. Як пророкують деякі дослідники, поява однієї лише системи моніторингу сліпих зон в найближчі п’ять років здатна скоротити число ДТП на 20%.

Здорово? Безсумнівно! Але, як завжди, є один мінус, який дратує багатьох водіїв — це звуковий сигнал. Зазвичай система моніторингу сліпих зон попереджає про небезпеку за допомогою відповідного напису на приладовій панелі і «писку». Цей звук настільки пронизливий і противний, що не звертати на нього уваги просто фізично неможливо. І, що цікаво, відключити його не можна. Тому парковка на території, заставленій іншими автомобілями, перетворюється на справжній «писклявий концерт».

Заховані або неіснуючі порти USB

Останнім часом автовиробники оснащують свої автівки технологіями, які дозволяють «подружити» всілякі електронні пристрої з машиною. Щоправда, одні компанії заточують програмне забезпечення під Apple, інші — під Android.

Крім того, деякі автовиробники — особливо з Китаю та Кореї — дивують «винахідливістю» при розташуванні портів USB. Вони чомусь вирішили, що порти потрібно ховати, як щось протизаконне — в бардачку або підлокітнику.

Список хороших, але незручних речей можна продовжити. Наприклад, регулювання рульової колонки. Вона налаштована під стандартних людей, тому людині високого зросту або великої ваги підігнати під себе «баранку» буває проблематично.

Або можна згадати роботу новомодну систему «старт-стоп». Головна її проблема — нерозторопність. У підсумку палива економиться мало, зате секунд на світлофорах втрачається предостатньо.


Не пропустіть