Українські дороги зміняться до невпізнанності

Нові зміни у Державні будівельні норми (ДБН) з проектування доріг загального користування набрали чинності з вересня цього року.

Як інформує прес-служба Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, ці норми вводять ряд важливих змін в облаштуванні безпечних і якісних трас, як у Європі, і є обов’язковими. Вони поширюються на будівництво нових, реконструкцію і капремонт існуючих доріг поза межами населених пунктів.

Заступник голови Мінрегіону Лев Парцхаладзе заявив, що головна мета нових змін — підвищення безпеки на дорогах та поліпшення якості дорожнього покриття (асфальтобетону).

За його словами, нововведення дають можливість звужувати крайні ліві смуги на найбільших трасах і робити більш безпечною зупиночну смугу, проектувати протиосліплюючі екрани, а також шумові смуги, які допомагають водіям не засинати за кермом.

«Ці норми рекомендують влаштовувати SOS-станції на трасах для першої допомоги у випадку різних надзвичайних ситуацій, робити розриви огорожі для швидкого проїзду спецтехніки і багато інших змін», — зазначив Парцхаладзе.

Він додав, що нововведення торкнуться і якості дорожнього покриття, вони передбачають використання геосинтетиків і модифікованих бітумів для асфальтобетонних доріг, а також спеціальних перевантажувачів асфальтобетонної суміші.


Не пропустіть