Toyota збирається оновити легендарний двигун I-Force (Фото)

Десятирічний V8, нарешті, отримає наступника.

Двигун Toyota I-Force вийшов на початку цього тисячоліття, коли японська компанія представила першу Tundra в Сполучених Штатах. Повнорозмірний пікап йшов з безліччю варіантів двигуна, в тому числі з 4,7-літровим двигуном I-Force V8, розташованим на вершині діапазону. Sequoia, який створений на базі Tundra, також використовував цей двигун.

З оновленням моделі другого покоління Tundra в 2007 році прийшло оновлення мотора I-Force, який збільшили до 5,7-літрового V8 потужністю 381 к.с. і 544 ньютон-метрів крутного моменту.

Двигун I-Force – це сила, з якою потрібно рахуватися, оскільки він вважається високонадійним мотором японської марки. Фактично, одна з останніх Tundra, яка змогла проїхати 1,6 мільйона кілометрів, була оснащена I-Force V8.

За минулі роки I-Force V8 з низкою оновлень залишається опцією вищого рівня для Tundra і Sequoia, що робить його ефективно існуючим як 5.7L V8 вже більше десяти років.

Зайве говорити, що агрегат I-Force старіє і гостро потребує серйозного оновлення, яке ми можемо побачити в найближчі роки.

Згідно із заявою на патент, яке було подано Toyota, компанія готує новий двигун I-Force Max, який буде використовуватися для «автомобілів і їх конструкційних частин». Вважається, що це наступник поважної силової установки I-Force і ми повинні побачити його в Tundra наступного покоління.

Закамуфльовані прототипи Tundra вже були випробувані, модель 2021 року перебуває в стадії розробки. Передбачається, що він оснащений двоконтурним V6, запозиченим у Lexus, і гібридним варіантом. Звичайно, новий V8, ймовірно, з’явиться в лінійці.


Не пропустіть