Вживані автомобілі, які не варто купувати навіть за зниженим акцизом (Фото)

Купивши уживане авто, можна заощадити пристойну суму грошей. Однак ці 7 автомобілів не повинні стати вашими варіантами для покупки.

Про це повідомляє From-ua.com.

Alfa Romeo 147

Купивши це авто, ви ризикуєте отримати повністю зношені кульові опори, глушник, який поржавів та патьоки масла. І це тільки мала частина недоліків. Зчеплення зношується вже після 30 тисяч кілометрів та з’являються проблеми з коробкою передач.

Chrysler PT Cruiser

Двигун і трансмісія цього автомобіля несуть великі втрати масла, що, завдяки зустрічному обдуву, консервує його днище. Також рульовий механізм занадто швидко відмовляє, а сильні бензинові двигуни працюють з серйозним гулом. Вони можуть забезпечити прогорання прокладки головки блоку циліндрів.

FIAT Doblo

За два роки у цього авто іржавіє кузов, божеволіє електроніка та відвалюються перемикачі. Під капотом можуть прогоріти прокладки ГБЦ та протекти водяна помпа. Також значні витоки масла в парі з проржавілим глушником створять вам чимало проблем.

Ford Ka

Ці автомобілі настільки сильно іржавіють, що на техобслуговуванні намагаються знайти ті місця, які залишилися цілими. Після тривалого використання в них просідають пружини на передній осі і важелі підвіски, гальмівні диски та фрикційні накладки також виходять з ладу.

Jaguar S-Type

В автоматичних коробках передач цих авто дуже часто ламається пружина в розподільному механізмі. Через це трансмісія не може переключитися на 4 і 5 передачі. Її ремонт може обійтися вам у 800 євро.

Renault Megane

Крім проблем з електронікою, цей автомобіль може похвалитися дефектами турбонагнітача, стартера та паливного насоса. Також у ньому можуть порватися гумові кріплення вихлопної системи. Крім того, багато хто відзначає наявність проблем з напіввісями, кульовими опорами та кермовими тягами.

Mercedes-Benz M-klass

Найбільшою проблемою цього авто стало деренчання у підвісці. Крім того, його кермові тяги й кульові опори схильні до надмірного зносу. Однак найпоширенішим недоліком став підвищений люфт в наконечниках поперечної кермової тяги. Прогорілі прокладки ГБЦ або розтягнуті ланцюги розподільчих валів двигунів також доставляли чимало проблем власникам цих автомобілів.


Не пропустіть