Mazda готує революційний двигун

Японський автовиробник Mazda найближчим часом представить технології нового сімейства двигунів SkyActiv2, які будуть ставитися, зокрема, на нове покоління Mazda3.

За даними Motoring, появи серійних двигунів нового покоління варто очікувати вже в 2018 році, коли на конвеєр встане Mazda3 четвертого покоління. Першу інформацію про технології гомогенного займання палива Mazda (HCCI) оприлюднять на технічному форумі у Франкфурті в кінці цього місяця. Нагадаємо, даною розробкою фахівці компанії зайнялися ще в 2014 році. Тоді передбачалося, що втілити в життя HCCI вдасться лише до 2020 року.

Австралійське видання заявляє, що Mazda3 четвертого покоління, яка дебютує в США в 2018 році, не отримає нової платформи – виробник обмежиться зміною дизайну. Після виходу трієчки з двигунами SkyActiv 2 з 2019 року почнуть оснащувати седан і універсал Mazda6, а до кінця десятиліття компанія випустить наступника пікапа BT-50, який багато в чому уніфікований з Isuzu D-Max. Повернення на конвеєр роторного мотора варто очікувати в 2021 році, правда, в складі гібридної силової установки. Мотори SkyActiv 2 відкривають для виробника можливість повернути в лінійку спортивні моделі MPS з рядною 2,5-літровою турбочетвіркой. Двигуни SkyActiv третього покоління з рівнем викидів CO2 65 г / км з’являться в 2025 році.

Очікується, що двигуни SkyActiv 2 дозволять знизити споживання палива на 30%. Це стане можливим завдяки застосуванню технології гомогенного займання паливної суміші. Передбачається, що мотори Mazda не позбудуться свічок запалювання повністю. Вони будуть працювати на низьких оборотах двигуна, а на високих пальне зможе займатися без їх участі, від стиснення. Ступінь стиснення може зрости до 18,0: 1, що допоможе знизити споживання палива в перспективному 2,0-літровий мотор до 3,5 л / 100 км, а викиди CO2 – до 95 г / км.


Не пропустіть