Авто на єврономерах: названий спосіб покінчити зі схемою (Відео)

1

Держава може дуже просто побороти вакханалію з неконтрольованим ввезенням автомобілів з європейською реєстрацією, якщо зменшення податків зробить невигідним цей бізнес для посередників.

Про це в ефірі ObozTV заявив генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

“Держава повинна жорстко контролювати ввезення автомобілів без податку. З іншого боку, держава повинна зменшити податки, щоб не було спокуси обходити закон. Ситуація дуже проста. Фірми пропонують такі автомобілі (на єврономерах – Ред.), ви вибираєте в Німеччині авто, його переганяють в Литву, ставлять на облік на якусь компанію, завозять через “верблюда” в Україну, і ці послуги коштують від 900 до 1400 євро”, – розповів він.

За його словами, фірми-посередники за цей час обзавелися необхідними засобами і лобі, щоб всіляко протидіяти подібним ініціативам.

“Якщо, наприклад, ввезено мільйон таких авто, то один мільярд євро українці передали цим людям, які займаються цим бізнесом. А тепер подумайте, за мільярд можна купити частину митниці і Ради, які будуть” кришувати “цей бізнес”, – зазначив Назаренко.

Такі посередники зникнуть, як тільки вартість розмитнення авто зрівняється з вартістю їх послуг, вважає він.

“Якщо держава завтра оголосить, що розмитнення буде коштувати 1400 євро, то кому понесуть гроші люди? Цим фірмочкам? Або заплатити ці гроші державі і розмитнити цей автомобіль? Тому ці хлопчики, які “кришують” цей бізнес на евробляхах, дуже незацікавлений, щоб податки знижувалися. Якщо зменшити податки, люди підуть розмитнювати машини, а не понесуть їм гроші за литовські номера. Тому вони протидіють. Я бачу реалії. В ВР зареєстровано 23 проекти щодо евроблях. Чому немає жодного законопроекту, який проміняв би мито, акцизний збір? На цьому заробляють шалені гроші”, – констатував глава автодилерів.


Не пропустіть