Продемонстрували роботу інноваційної підвіски ClearMotion (Відео)

Американська компанія планує розвіяти міф, що активні підвіски, що забезпечують високий рівень комфорту при їзді, доля розкішних і, відповідно, дорогих автомобілів.

Завдання активної підвіски тримати кузов автомобіля стабільно рівно, в незалежності від якості дорожнього полотна, по якому він їде. Подібні системи обходяться дорого і з цього, як правило, входять в оснащення «хай-енд» моделей.

Компанія ClearMotion, заснована в Сполучених Штатах ще в 2009 році. Спочатку компанія планувала створити підвіску, перетворюючу кінетичну енергію коливань в електричну, але в підсумку було прийнято рішення рухатися в іншому напрямку. Компанія зайнялася розробкою доступною активної підвіски. В даний час ClearMotion має два підрозділи – одне в Америці і одне в Англії з колективом сумарною кількістю 185 осіб та залученими інвестиціями в розмірі 230 мільйонів доларів.

У системи, розробленої ClearMotion проста конструкція, яка не потребує заміни штатних пружних елементів і стабілізаторів, торкаючись лише амортизаторів. Принцип роботи наступний: на стандартний телескопічний амортизатор кріпиться збоку додатковий модуль Activalve, що є по суті зовнішнім резервуаром. У ньому розташовуються електрогідравлічний клапан і насос, керований електронним блоком. Час реакції на хід штока становить всього п’ять секунд. При опусканні колеса в яму на ході відбою, насос підсилює його рух вниз, а на момент стиснення «підтягує» колесо наверх. У роботі системи не бере участь фронтальна камера, але електроніка вміє запам’ятовувати рельєф дороги в хмарному сховищі з прив’язкою до навігаційній системі, що забезпечить завчасну підготовку підвіски до нерівності в наступний раз.

Тестова система була інтегрована в серійну «п’ятірку» BMW ще два роки тому. Як вона працює можна подивитися у відео – седан проїжджає змійку практично без кренів, згладжуючи нерівності. У порівнянні зі стоковим автомобілем, коливання кузова значно зменшилися, але вони все-таки присутні.

У компанії заявляють, що системою почнуть комплектувати серійні автомобілі вже в 2019 році. Спочатку активну підвіску ClearMotion отримають дрібносерійні моделі, але роком пізніше почнеться інтеграція в масовий сегмент. Про які конкретно марки йдеться не повідомляється, йдеться лише, що систему будуть використовувати п’ять найбільших автомобільних концернів. Обіцяють також доступну ціну і подальше зниження після старту масового виробництва.



Не пропустіть