Nissan Qashqai: кросовер, який тримає марку

На нашому ринку Qashqai вже не перший рік на https://nissan-nask.zp.ua/. За цей час, здавалося б, зовсім скромне, полку його конкурентів прибуло: якісь з суперників були грунтовно оновлені, якісь – і зовсім постали в новій генерації, і навіть одноплатформенние Renault Kadjar ось-ось погрожує вийти на арену. Такі реалії популярного класу – тут спочити на лаврах не дадуть: боротьба за грошового покупця йде не на жарт. Якими щитами відображає Qashqai атаки конкуренції?

Як і раніше молодий і відважний кросовер поки не має наміру надіти оновлений наряд, – це на корейців гардероба не напасешся. Правда, дилери заради підігріву симпатії і настільки схвальною можливості виділити своє авто в потоці пропонують вельми пріглядний додатковий обвіс на бампера. Він дуже вдало доповнює вигляд машини в властивому Кашкаю техностиле.

Просторий, добротно оброблений салон – як вишколений досвідчений слуга: ідеально виконує всі ваші найвибагливіші вимоги і примітний тактовної ненав’язливість. Спокійний раціональний стиль при всій своїй сучасною не кічлів – в ньому немає дизайнерських вибриків, які могли б зацікавити на перший погляд, а потім, в щоденному користуванні, докучати своїй непрактичностью. У цьому інтер’єрі освоюється в момент, як ніби все життя тільки на цьому автомобілі і їздив. За лічені секунди знаходиш удобнейшую посадку, і кожна кнопочка тут знаходиться саме там, куди мало не з закритими очима протягнеш руку. До такого віртуозного досконалості ергономіки багатьом суперникам Кашка ще тягнутися і тягнутися.

На що б побурчати з фірмовою журналістської шкідливості? Знайшов! На тлі деяких просунутих медіасистем явно поблёк Nissan Connect, дарма що він уже в другому поколінні. Функціонал системи відмінний: від програвання всіляких форматів музики до навігації і камер кругового огляду. Однак графіка інтерфейсу не радує – вона залишилася в дусі першого Коннекта середини кошлатих двохтисячних і деякі нюанси користування цим інтерфейсом викликають питання. Зокрема, незручно переміщення по папках музичної флешки, а ще не відразу розберешся, як переключитися на USB-девайс з режиму радіо: клавіша AUX виводить на дисплей лише скорботне повідомлення, що зовнішнє джерело аудіо не підключений. Клавіш з боків дисплея забагато: їх усіх спокійно можна було б укласти в сенсорні екранні кнопки, звільнивши консоль.

Колосальна система кругового огляду з чотирма камерами. Nissan був першим, запропонувавши таке всевидюче око (асоціації з масонами прохання відставити), і залишається в цій справі кращим. І камери, і дисплей – з відмінною якістю картинки, а маневрувати завдяки їм можна буквально наосліп. Хочеш – включи собі великий план з камери в правому дзеркалі і паркуйся в міліметр до бровки, хочеш – відміряй той же міліметраж від переднього бампера, стежачи за картинкою з фронтальної камери під емблемою на решітці фальшрадіатора.

Цього разу нам дісталася найпотужніша бензинова версія з повним приводом і варіатором. Дволітровий мотор не завжди намагається на всі свої заявлені 144 к.с. – темперамент його більше тяжіє до зваженого спокою і міцною низової тязі. Зазвичай варіатор норовить тримати двигун в узді мінімуму оборотів, особливо в еко-режимі, – цікаво спостерігати, як навіть на 70 км / год стрілка тахометра може впасти на 1200 об / хв. Варто трохи втопити педаль – і варіатор тут же поспішає підняти обороти на пару тисяч, це його улюблена справа. Але мотор його вибухової поспішності не поділяє, плекаючи рожеві надії обломовской лінощів: а раптом обійдеться, і водій передумає прискорюватися швидше? Ні, друже, я не передумав, так що прокидайся, бігом з дивана. І двигун, звичайно, вспрянет від сну, давши, нарешті, впевнений, що бадьорить імпульс.

«NISSAN QASHQAI ВОЛОДІЄ РІДКІСНИМ ТАЛАНТОМ ПРИ МІНІМУМІ НЕДОЛІКІВ НЕ ХИЗУВАТИСЯ СВОЇМИ ДОСТОЇНСТВАМИ, ЗАЛИШАЮЧИСЬ ЗРУЧНИМ І ПРАКТИЧНИМ»

У нормальному режимі, якщо загасити клавішею зліва під кермом богоугодне зелененьку лампадку ECO в колодязі тахометра, двигун проявляє свої таланти трохи швидше, але теж з помітним сумнівом. Однак відключати еко-режим несильно тягне: апетит у мотора молодечий. Та й чи варто очікувати іншого від дволітрового агрегату? Типовий витрата в місті – близько 10 л на “сотню” плюс-мінус літр-півтора – як пощастить з трафіком. На шосе, якщо не ставити собі за мету економити на емоціях, нижче 7-7,5 л / 100 км планку збити не вдавалося.

Інструкції радянських авто завжди відкривалися фразою: «Завод веде постійну роботу по модернізації і поліпшення характеристик». Схоже, такий і Nissan – нікому не зізнавшись, ще до рестайлінгу попрацював з підвісками. Спочатку Qashqai другого покоління уславився досить жесткоходним – а ось наш екземпляр, навпаки, надихнув відмінною плавністю ходу і бездоганним поглинанням дорожніх щербин. Ось і думаємо: допрацювали машину, або вся справа в тому, що нам дістався зовсім новенький примірник, ще не змучений колегами і життям?

Nissan Qashqai впевнено тримає марку. Недоліки в цьому кросовері потрібно пильно вишукувати, а гідності мають рідкісним даром просто догоджати власнику кожен день затишній практичністю, що не набиваючи собі ціну і не маячила жупелом. А це рідкісна риса в усьому нинішньому достатку ринку.


Не пропустіть