Як домогтися, щоб паливо різко подешевшало: досвід Бразилії

0

Президент Бразилії Мішел Темер вирішив поступитися місцевим автомобілістам і знизив ціни на дизельне паливо.

За останні 12 місяців солярка подорожчала приблизно на 50%. Це сталося після рішення держкомпанії Petrobras відмовитися від штучного утримання цін. Як тільки ціни досягли критичної позначки для місцевого населення, водії-далекобійники оголосили страйк, який триває другий тиждень поспіль.

Страйк фактично паралізував економіку країни. У Бразилії, за оцінками експертів, близько 64% ​​всіх товарів перевозиться вантажівками. Після початку протестів багато супермаркетів скаржаться на відсутність свіжих продуктів харчування, а фермери – на смерть близько 70 млн курок через нестачу корму (Бразилія є найбільшим експортером курятини).

У цих умовах президенту Бразилії Мішеля Темеру довелося піти на серйозні поступки. Так, глава країни повідомив, що уряд готовий знизити ціни на дизельне паливо приблизно на 12% строком на 60 днів, а також дозволити далекобійникам не платити податок на причепи, коли вони не використовуються, і надати ряд інших послаблень.

Ціна на дизель вже знижена на 46 сентаво (13 центів США), вона буде дійсна протягом 60 днів … І через два місяці залишаться тільки коригування, щоб кожен далекобійник міг планувати свої витрати і вартість вантажу
Мішел Темер
президент Бразилії

Однак водії вантажівок відмовилися припинити страйк, повідомляє The Financial Times. Для посилення ефекту протестуючі перегородили дороги, після чого влада була змушена закликати на допомогу армію. Ситуація ускладнюється тим, що працівники нафтової галузі загрожують почати власний страйк.


Не пропустіть