В Україні показали найлегендарніший французький автомобіль (Фото)

На ІІІ Міжнародному фестивалі “Ретрофест” у Кам’янці-Подільському показали один із найвідоміших автомобілів 30-40-років минулого століття – Citroen 2CV. Його з Кишенева привіз Петро Аргатов. На ньому подолав 440 км.

Авто має двері з петлями рояльного типу. Вони відкриваються назустріч один одному. Біля дзеркал, на передніх дверях, – сигнал-дудка. В машини складний брезентовий дах. Вона має великі передні крила. На них розміщені круглі фари. Спереду – невелика решітка радіатора. На ній зображений логотип бренду – подвійний шеврон.

Ззаду відкриваються двері багажника. Під ними – 2 квадратні ліхтарі. На лівому задньому крилі – бак для пального.

Салон розрахований на 4 осіб. Крісла оббиті звичайною тканиною. Двері – шкірою. На кермі – логотип Citroen. На передній панелі – важіль перемикання.

“Купив машину десять років тому. Вона була поламана, іржава, гнила і без документів. Кілька років відновлював – фарбував, зварював, замінював деталі. Тепер беру участь у ній на фестивалях. На такому авто у французькій комедії “Жандарм на відпочинку” їздив актор Луї де Фюнес”, – розказує власник авто Петро Аргатов

Автомобіль має двоциліндровий опозитний мотор об’ємом 425 кубічних сантиметрів. Потужність двигуна – 12 к.с. Працює у парі з чотириступінчастою синхронізованою коробкою передач. Максимальна швидкість — 65 км/год. Витрата палива на 100 км шляху – 3 л.

“Французька компанія випускала авто з 1949-го по 1990-й. Модель мала бути придатною для поганих доріг і перевезення невеликих вантажів. Цей автомобіль “посадив за кермо” всю країну. Фермерові замінив коня і воза. Жителю міста — велосипед. За 40 років з конвеєра зійшли майже дев’ять мільйонів авто”, – розповідає власник Citroen 2CV.

За незвичний дизайн авто називали гидким каченям, кріслом-качалкою і найбільш некрасивим автомобілем у світі. Його сконструювали спеціально для селян.

“Якщо в машину поставити кошик з яйцями і проїхати по зораному полю, жодне яйце не повинне розбитися”, – таку умову поставив директор фірми Citroen П’єр-Жюль Буланже перед конструкторами фірми влітку 1935-го.

Головний інженер фірми Моріс Бролі схвалив проект і присвоїв йому позначення Т. Р. V. Це означало Toute Petit Voiture – дуже маленький автомобіль. У конструкторському бюро авто між собою називали “чотири колеса під однією парасолькою”. Офіційно авто презентували на салоні у Парижі 1948-го.

Джерело gazeta.ua


Не пропустіть