Легендарну Jawa зробили в стилі класичного автомобіля Porsche (Фото)

Цей кастом на базі легендарної «Яви» зробив відомий кастомайзер з ПАР Гевін Рук (Gevin Rooke) з ательє Dutchmann. За допомогою 65-річного Боббі Хека, легенди спідвею, який давно вже пішов на відпочинок, в ательє взялися за те, що для них є не зовсім типово.

«Я шукав якийсь старий байк для спідвею, щоб перетворити його в «Гонщика пустелі» (Desert Racer) від Dutchmann, і вийшов на Боббі. У нього були важкі часи і він як раз розпродавав частину своєї спідвейної спадщини», – розповідає автор-творець мотоцикла.

Так у Рука з’явився двохклапанний байк для спідвею «Ява» – Jawa 1968 року. Рук переконав Хека попрацювати над проектом в тандемі, щоб створити мотоцикл, відповідний високим стандартам ательє Dutchmann.

Нагадаємо, що у мотоцикла для спідвею всього одна передача і немає гальм. Так і тут. 500-кубовий мотор здатний забезпечувати обороти в 11 000 об/хв і працює на метанолі – завдяки чому видає ступінь стиснення в 16 до 1 і здатний видавати потужність в 80 к.с.

Міняти передачі можна тільки глобальним чином – замінюючи зірочки ланцюга в двигуні або регулюючи розмір заднього колеса.

На все про все у Боббі і фахівців з Dutchmann пішло три роки. Зате вийшов зразковий спідвейний байк з нальотом стилю старого Porsche – з фірмовим сіро-бежевим кольором і обробкою сидіння оранжево-коричневою шкірою.

«Ми не поспішали. Це дуже рідкісний і особливий мотоцикл, тому ми поставилися з усією повагою до його спадщини, його історії і унікальної естетики», – зазначає автор. Коли роботи були завершені, влаштували спільний заїзд з Porsche 912 на трасі Rock Raceway.

«Це була проста розвага. Не те щоб ми хотіли визначити переможця. І так все зрозуміло. Цей мотоцикл набирає сотню за три секунди. Машина звичайно швидка, але не настільки», – говорить Гевін.

В яку суму обійшлися роботи по відновленню байка і створення кастома – ані слова. Чи збираються автори продавати свій твір або залишать в колекції – не уточнюється.

Джерело news.infocar.ua


Не пропустіть