Культовий Ford GT з пробігом в 19 кілометрів виставили на продаж (Фото)

На аукціон Sotheby’s виставили майже новий автомобіль Ford GT першого покоління. Модель 2006 року випуску є одним з 327 автомобілів того року, які були випущені в максимальній комплектації і отримали білі смуги на кузові. Пробіг суперкара становить всього 18,8 кілометрів.

Варіанти кастомізації цих автомобілів були досить обмежені, покупцям пропонували всього чотири додаткові опції. Виставлений на продаж екземпляр є одним з 327 автомобілів, які були випущені в повній комплектації.

Вартість такого пакета становила близько 13 500 доларів. У нього входили ковані диски BBS, червоні гальмівні супорти, модернізована музична система McIntosh і гоночні смуги на кузові.

Суперкар отримав задньомоторне компонування і привід на задні колеса. В якості силової установки використовується V-подібна «вісімка» об’ємом 5,4 літра з наддувом і віддачею 550 кінських сил. У парі з нею працює шестиступінчаста механічна коробка передач. Розгін до 96 кілометрів на годину займає у спорткара 3,3 секунди. Максимальна швидкість – 330 кілометрів на годину.

Купе Ford GT було випущено в 2005 році як данина поваги легендарному GT40, який 40 років тому привів компанію до перемоги в Ле-Мані. За задумом Генрі Форда, саме GT40 судилося здобути перемогу над Ferrari і допомогти Ford піднятися на новий рівень серед інших автовиробників і заявити про себе, як про творця гоночних автомобілів. Розробка спорткара почалася в 1963 році, а в 1964-му компанія приступила до тестування прототипу в умовах реальної гонки.

Купе Ford GT було випущено в 2005 році як данина поваги легендарному GT40, який 40 років тому привів компанію до перемоги в Ле-Мані. За задумом Генрі Форда, саме GT40 судилося здобути перемогу над Ferrari і допомогти Ford піднятися на новий рівень серед інших автовиробників і заявити про себе, як про творця гоночних автомобілів. Розробка спорткара почалася в 1963 році, а в 1964-му компанія приступила до тестування прототипу в умовах реальної гонки.

Перший прототип показав кращий результат Ле-Мана, але так і не зміг доїхати до фінішу. Але завдяки накопиченому за період з 1963 по 1965 роки досвіду, інженери змогли модернізувати автомобіль. В результаті семилітровий Ford GT став чотириразовим переможцем гонки «24 години Ле-Мана». Крім того, спорткар став другим в історії Ле-Мана автомобілем, який переміг в двох і більш гонках з одним і тим же шасі. Першим рекордсменом був Ferrari, головний конкурент «Форда» на 24-годинних перегонах.




Не пропустіть