Топ-10 надійних та найекономічніших позашляховиків

Заміри паливної економності в реальних умовах від «What Car?» показують, чого вам дійсно варто очікувати від автомобіля. Цього разу мова піде про найбільш і найменш ощадливі моделі SUV з усіх, які нам коли-небудь доводилося тестувати…

Офіційні показники економії пального, опубліковані в технічних характеристиках, можуть спокусити вас придбати певну машину, але ці результати часто вводять в оману. У 2019 році офіційну методику тестування економності та екологічності змінили на WLTP – Всесвітню процедуру випробування легких транспортних засобів. Метою даного акту було зробити заявлені показники виробників більш правдивими.

Незалежні тести за справжніх умов «What Car?» легко виявили, на яку ж економію палива у дійсності ви можете розраховувати.

Для забезпечення точності та повторюваності ми використовуємо суворо контрольовані лабораторні умови. Разом з тим, тести базуються на реальному маршруті, який проходить через місто, заміську місцевість та автостраду.

Нижче MMRnet.ua наводить 10 найефективніших представників сегменту SUV, які експерти протестували за весь час, а також розкриваємо той, який навпаки використав найбільше пального.

10 кросоверів, які використовують паливо найефективніше:

10. Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-D 150

C:\Users\Mikle\Desktop\MYKHAYLO\РЕНТГЕНИ\mazda.jpg

Реальна витрата пального: 4.87 л/100 км.

CX-5 – це компактний п’ятимісний кросовер із просторим та продуманим салоном. Така дизельна версія добре збалансована та економна. Деякі паркетники пропонують варіанти семи місць, але у тих, кому вони насправді не потрібні, Mazda обов’язково повинна бути занесена до списку на розгляд.

9. Toyota RAV4 Hybrid

C:\Users\Mikle\Desktop\MYKHAYLO\РЕНТГЕНИ\rav.jpg

Реальна витрата пального: 4.8 л/100 км.

RAV4 не балує захопливими налаштуваннями шасі, але його сильні сторони лежать деінде. Справжні козирі Тойоти – це низькі експлуатаційні витрати (включаючи вражаючу економність), традиційно висока ліквідність та вражаючий результат у 2019 році за рейтингом надійності «What Car?». RAV4 також є одним з найдешевших середньорозмірних кросоверів.

8. Kia Niro Hybrid

https://www.yuccaloc.com/uploads/tx_offres/Niro_Hyb_Rech_2018_01.jpg

Реальна витрата пального: 4.69 л/100 км.

Хоча він не має такого сенсу, як повністю електричний e-Niro (який нам так сподобався, що ми назвали його автомобілем року 2019 за версією «What Car?»), але дана гібридна версія змогла показати малі витрати у наших тестах, тоді як її практичний інтер’єр та семирічна гарантія – додаткові плюси.

7. Seat Ateca 1.6 TDI 115

C:\Users\Mikle\Desktop\MYKHAYLO\РЕНТГЕНИ\seat.jpg

Реальна витрата пального: 4.67 л/100 км.

Ateca – один із найприємніших SUV за їздовими характеристиками та колишній лауреат премії «What Car?». Ми особливо радимо до уваги версію з 1,5-літровим бензиновим двигуном з турбонаддувом, але 1,6-літровий дизель – найекономніший варіант із реальним середнім показником 4.67 л/100 км.

6. Suzuki Ignis 1.2 90

C:\Users\Mikle\Desktop\MYKHAYLO\РЕНТГЕНИ\ігніс1.jpg

Реальна витрата пального: 4.62 л/100 км.

Нехай вас не обманюють маленькі розміри Ігніс – це серйозний і вражаючий автомобіль. Він створює відчуття простору в салоні, пропонує багато корисного обладнання та дуже дешевий сам по собі та в експлуатації. До речі, це навіть не найекономніша версія японського мікрокросовера, але про неї згодом нижче.

5. Kia Sportage 1.7 CRDi

Киа Спортейдж 2018 | Купить Kia Sportage в Москве у официального дилера

Реальна витрата пального: 4.58 л/100 км.

Kia Sportage пропонує як завжди багато обладнання за досить помірну ціну, особливо якщо ви обираєте другий рівень комплектації, а не базовий. Це також практичний вибір: старий 1,7-літровий дизельний двигун, що який ми випробовували, був здатний витрачати менше 4.6 л/100 км. Проте не сподівайтесь, що Sportage буде особливо вишуканим або приємним у манерах на дорозі.

4. Nissan Qashqai 1,5 dCi 110

C:\Users\Mikle\Desktop\MYKHAYLO\РЕНТГЕНИ\nissan.jpg

Реальна витрата пального: 4.53 л/100 км.

Qashqai – це піонер у сегменті компактних сімейних кросоверів. Незважаючи на близький вихід наступного покоління, поточне, після рестайлінгу, все ще тримає свої позиції. Це тихий, зручний та стильний вибір. І, якщо це версія із 1,5-літровим дизельним двигуном Renault (який ми рекомендуємо), він здатний витрачати близько 4.5 л/100 км.

3. Suzuki Ignis 1.2 SHVS Allgrip

C:\Users\Mikle\Desktop\MYKHAYLO\РЕНТГЕНИ\ігніс3.jpg

Реальна витрата пального: 4.41 л/100 км.

Ця версія Ignis є «м’яким гібридом». Це означає, що поряд з 1,2-літровим бензиновим мотором працює невеликий електростартер-генератор, який допомагає зрушити машину при старті, зменшуючи навантаження на двигун. Його справжній результат витрат палива тим більш вражає, коли врахувати, що, на, відміну від більшості автомобілів у цьому списку, Ignis Allgrip є повнопривідним.

2. Renault Kadjar 1,5 dCi 110

C:\Users\Mikle\Desktop\MYKHAYLO\РЕНТГЕНИ\renault.JPG

Реальна витрата пального: 4.26 л/100 км

Kadjar побудований на платформі Nissan Qashqai та навіть виявився ледь ефективнішим у нашій естафеті. У середньому в реальних умовах за 500 км він зекономить вам зайву літру дизеля порівняно із японським SUV. Однак, ми все ще маємо спокусу вибрати Qashqai, тому що він краще оснащений і добротніший всередині. Випробуваний на Рено двигун зараз модернізований до агрегату потужністю 113 к.с., який ми скоро протестуємо.

1. Suzuki Ignis 1.2 SHVS

C:\Users\Mikle\Desktop\MYKHAYLO\РЕНТГЕНИ\ігніс2.jpg

Реальна витрата пального: 3.95 л/100 км.

Це третя поява Ігніса. З м’якою гібридною версією, але без повного приводу, він стає найефективнішим кросовером, який ми коли-небудь тестували. Це дуже легкий в управлінні автомобіль, а висока компоновка означає, що він достатньо просторий для більшості потреб міського автомобіля. Що тягне його оцінку вниз – так це простесенькі матеріали інтер’єру та невиразна керованість.

І найменш економний SUV це… Audi SQ5

C:\Users\Mikle\Desktop\MYKHAYLO\РЕНТГЕНИ\audi.jpg

Реальна витрата пального: 9,56 л/100 км.

Мабуть, не дивно, що високопродуктивний кросовер займає наше нижнє місце у рейтингу. Результат цього бензинового SQ5 – 9,56 л/100 км. Навіть несамовитий Porsche Macan Turbo показав на наших замірах 9.3 л/100 км. Однак з тих пір на Audi SQ5 почали ставити 3,0-літровий дизельний мотор V6, який є набагато більш ощадливим.

*Примітка:
WLTP – Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure. Це нові загальносвітові жорсткі стандарти оцінки паливної економності та екологічності легких ТЗ. WLTP були розроблені 2017-го року, а вступили в дію у 2019-му, поклавши кінець застарілому циклу NEDC, початок якого ішов ще з 80-х. Новий стандарт включає тест-заміри за реальних умов експлуатації, крім всього іншого, беручи за основу безліч фаз водіння: зупинка, різка зупинка, гальмування, прискорення, різке прискорення.

автор Михайло Волошин, спеціально для MMR.net.ua

Джерело What Car?

Не пропустіть