Які кросовери оснащуються найпроблемнішими двигунами

Сьогодні автомобільний ринок надає покупцям автомобілі, оснащені моторами приблизно однакової якості, які мають достатній ресурс, хоча, звичайно, сучасні двигуни не можуть зрівнятися за надійністю з старішими. Є, однак, агрегати, які навіть на тлі сучасних двигунів показують вкрай низьку надійність.

Hyser розповів, які п’ять моделей кросоверів страждають від проблемних двигунів.

Так, експерти рекомендують уникати кросовера Peugeot 3008, під капотом якого стоїть двигун ЕР6. Цей двигун французи розробили у 2006 році спільно з інженерами компанії BMW. Незважаючи на хороші характеристики силовий агрегат досить погано збалансований, у нього часто протікає масло і рідина, що охолоджує, слабкий ланцюг ГРМ, швидкий знос натягувача і масложер.

Другий кросовер із проблемним мотором – Volkswagen Tiguan, зокрема, його версія з 1,4-літровим двигуном EA111. Це сімейство двигунів стало на конвеєр в 2005 році. Його безперечну інноваційність затьмарює дуже низька надійність: розтяг ланцюга ГРМ, масложер і примхливість до якості палива.

Третій проблемний двигун у списку – 2-літровий турбований дизельний двигун N47, який з 2007 року встановлюють на BMW X3. Даний агрегат схильний до перегріву, у нього часто засмічуються шлаками тракти, малий ресурс ланцюга ГРМ та вимогливість до якості дизеля.

Експерти рекомендують уникати і автомобіль Opel Mokka, під капотом якого стоїть 1,4-літровий турбований двигун A14NET, який у 2009 році був розроблений компанією Chevrolet. Серед його недоліків можна відзначити високий рівень шуму, малий ресурс помпи, протікання клапанної кришки та сальників коленвала.

Останній автомобіль у списку – Renault Duster з 1,5-літровим дизельним мотором К9К. Головною проблемою цього силового агрегату є п’єзоелектричні форсунки. Також страждає турбонаддув, поршні та паливний насос.


Не пропустіть