Огляд оновленого УАЗ “Фермер”

УАЗ модернізував сімейство безкапотних “буханок” і “пуголовків”. Оцінюємо зміни на прикладі вантажівки UAZ Fermer, пише fishki.net

Незважаючи на 60-річний вік, ульяновські безкапотні комерційні автомобілі продовжують мати попит. Люди цінують їх за відмінну прохідність, ремонтопридатність і порівняно доступну вартість. Заради цього покупці готові закрити очі на архаїчну ергономіку, невисокий комфорт і погану надійність. Втім, всі ці моменти заводчани підтягнули в ході недавньої модернізації. Проведені серед потенційних покупців дослідження показали, що основні нарікання у них викликала слабка рама автомобіля, тріщини на якій не були рідкістю. Після того як впровадили додаткові підсилювачі і збільшили товщину поперечки, рекламації на «хребет» повинні зійти нанівець. Крім того, раму і кузов тепер розділяє не тоненька прокладка, а пружна подушка, що ефективно поглинає вібрації.

Архаїчний салон осучаснили. Передні крісла тепер – з інтегрованим підголовником, а водійське – з поздовжнім регулюванням. Для УАЗа це прогрес, як і відмова від стародавнього «кістяного» керма на користь більш приємного і зручного в хваті пластикового. З приладів залишився тільки спідометр, який перенесли в центр передньої панелі. Другорядні показники слід зчитувати з рідкокристалічного дисплея. А ще тут з’явилася 12-вольта розетка і гніздо для магнітоли. Словом, салон відтепер не сприймається безнадійно допотопним.

Кожух двигуна накритий НЕ шкірзамом, а ковроліном, який краще поглинає шуми. Але ж і справді в салоні стало тихіше! Навіть при активному розгоні можна розмовляти, не зриваючись на крик. Конструктивно машина не змінилася – двигун і шасі колишні.


Не пропустіть