Заправка кондиціонера своїми руками

Всі кондиціонери працюють однаково, незалежно від того, де вони розташовані: всередині будівлі або в автомобілі. Сьогодні кондиціонери встановлюються практично на всіх сучасних автомобілях для формування мікроклімату, і робота автокондиціонера не відрізняється від роботи інших систем кондиціонування: всередині нього відбувається перехід тепла від підвищеної концентрації до низької, до тих пір, поки цей стан не урівноважитися. Даний принцип дії носить назву перенесення тепла. Насправді кондиціонер не охолоджує повітря, він лише відводить вологу і тепло з повітря. У сучасних АВТОКОНДИЦІОНЕРИ використовується холодоагент, що отримав назву R-134a. Це обов’язково для кожного автомобіля, який був проведений, починаючи з 1996 року. Сьогодні всі автомобілі більш старшого покоління необхідно модернізувати, встановивши нову систему з більш безпечним холодоагентом.

Існує три основних елементи системи кондиціонування: конденсатор, компресор і випарник, а також кілька інших елементів, що допомагає працювати всій системі. При самостійній заправці автомобільного кондиціонера потрібно дотримуватися увагу і запастися невеликим набором інструментів. Необхідно підготувати балон під тиском, еластичну трубку, виготовлену з гуми, а також манометр. Трубочка повинна бути закріплена на лічильнику. Коліщатком на лічильнику необхідно покриття вліво практично до упору. Усередині трубки розташовується шип, який використовується для проколювання балона – він починає діяти при повороті колеса вправо. Кондиціонер включає дві частини низького і високого тиску, щодо компресора. Самостійно заправити автокондиціонер своїми руками можна за допомогою порту низького тиску.

Система закрита двома ковпачками: на одному напис «H» (високий тиск), на іншому «L» (низький тиск). Додаткова міра безпеки – це різні розміри цих ковпачків, щоб уникнути неправильної установки манометра або шланга. Кондиціонер є досить крихкою системою, при попаданні будь-якого сміття всередину компресора, може відбутися його поломка. Щоб забезпечити безпеку, треба очистити зовні отвір низького тиску до зняття кришки, потім після зняття кришки. Цей захід не буде зайвою, оскільки навіть однієї піщинки достатньо, щоб зіпсувався компресор. До того як підключити шланг, коліщатко має бути провернути до правого крайнього положення. Треба завести двигун, включити кондиціонер на найвищій позначці.

Подивіться на манометр, і ви побачите показник тиску в системі. Він повинен попрацювати 2-3 хвилини для отримання точних значень тиску. Ви зможете побачити, скільки потрібно для зарядки системи. Від’єднайте шланг від отвори, потім проверніть коліщатко вліво. Закрутіть манометр щільно на банці, що містить холодоагент. Проверните диск вправо, при цьому ви почуєте звук від проколу банки. Встановіть шланг на компресор. Запустите двигун і включення кондиціонер на максимум обертів. Почекайте 2-3 хвилини, потім вліво поверніть коліщатко, що почати випускати в систему холодоагент R134. Слідкуйте за манометром в процесі додавання холодоагенту. Якщо на датчику відобразиться температура, яка відповідає температурі повітря зовні, це буде свідчити про заповнення системи. По завершенні процедури не забувайте встановити кришку на порт низького тиску.


Не пропустіть