Трос стоянкового гальма
Cтояночний гальмо (або простіше кажучи ручник) існує для утримання автомобіля на одному місці протягом тривалого часу. В основному ручник використовується під час стоянки а також у русі. В екстремальній ситуації використання стоянкового гальма дозволяє дуже швидко довести автомобіль до повної зупинки.
Гальмівна система стоянкового гальма складається з гальмівних механізмів і гальмівного приводу. Ручний важіль – це мабуть найпопулярніше пристрій. В основному він знаходитися праворуч від водія. Зусилля передатися від важеля до механізмів за допомогою гальмівного троса. Існує кілька варіантів конструкцій ручного гальма. Найпопулярніша система, це система з трьома тросами – центральний, і два задніх. Центральний з’єднаний з ручним важелем, задні – з гальмівним механізмом. З’єднує всі троси так званий зрівнювач.
З’єднання тросів з елементами стоянкового гальма здійснюється за допомогою так званих наконечників, частина з них регульована. Спеціальні регулювальні гайки які розміщені на кінці тросів дозволяють регулювати довжину проводу. Гальмівний привід стояяночной системи повинен використовуватися якомога частіше, інакше власникові автомобіля просто не вдасться уникнути закисання проводів і втрати функцій гальмівного приводу. Особливо це правило актуально для тих автовласників, хто використовує автоматичну коробку передач. Адже в силу конструкції використання гальмівної системи просто необов’язково. На деяких автомобілях може стояти еклектичний привід гальма. У цьому випадку спеціальний електродвигун буде взаємодіяти з дисковим механізмом. Подібна система іменується електромеханічним стоянковим гальмом.