McLaren привіз до Женеви найкрутіші суперкари
Британці з McLaren продемонстрували публіці, на що здатне їх відділення MSO, пише auto.mail.ru.
Схоже, колеги з формульної команди McLaren в минулому сезоні не виконали план по витраті вуглепластика – до фінішу їх машини добиралися зі скрипом. Інакше як пояснити, що на Женевський автосалон відділення MSO британського виробника супер- і гіперкарів привезло відразу дві машини напхані карбоном.
MSO розшифровується як McLaren Special Operations і займається виконанням побажань прискіпливих клієнтів McLaren – отаке придворне тюнинг-ательє. А тут і привід знайшовся – в грудні було оголошено, що всі 375 екземплярів 975-сильного гіперкара McLaren P1 були продані. Однією з цих машин, над якою гарненько попрацювали фахівці MSO, і прикрасили стенд компанії на Женевському автосалоні.
Лізти в надскладну начинку P1 – справа невдячна, тому MSO зосередилося на зовнішності. Більшість проданих McLaren P1 було пофарбовано в яскравий жовтий відтінок Volcano Yellow, але повністю вуглепластиковий кузов P1 від MSO покритий лаком глибокого синього кольору. Заодно відполірували чорні колісні диски, в інтер’єр додали алькантари і прошили її контрастною синьою ниткою, а фінальним штрихом став позолочений теплозахисний екран моторного відсіку. Як у легендарного предка McLaren F1!
Втім, другу машину зі стенду McLaren теж вже не купити – це McLaren 675LT Spider. Всі 500 автомобілів з 675-сильним V8 з двома турбінами продали менше ніж за місяць! Один з них також потрапив в руки колористів MSO, які покрили кузов фарбою Ceramic Grey, додали алькантари в салон, встановили такий же позолочений екран, як у P1, а заодно зробили з вуглепластика знімний жорсткий верх (заощадивши на цьому 1 кг маси) і передні крила.
Ціни на унікальні зразки McLaren Special Operations, не оголошує – та й який в них інтерес, якщо і P1, і 675 LT Spider вже розпродані?