Журналістам розсекретили нові бронеавтомобілі «Практика» (відео)

Київська компанія «Практика» створила цілий ряд цікавих бронемашин для військових. Журналістам вдалося ознайомитися з новинками, зокрема і з експериментальними, пише trucks.autocentre.ua

Головна сенсація від київської компанії «Практика» – контракт для військових на партію броньованих вантажівок МАЗ. Як шасі використовуються тривісну модель МАЗ-6317Х5 (6х6). Шасі має споряджену масу 12 т і вантажопідйомність 13. Двигун – ЯМЗ-65853 потужністю 330 к.с.

Що ж стосується захисту, то бронюється як кабіна водія (встановлюється своя, від колишньої залишається тільки маска), так і кузов для десанту. Клас захисту – Stanag 1 – від обстрілу зі зброї калібру 7,62 мм з дистанції 10 м. Маса комплекту бронювання – близько 5 тонн. На фірмі стверджують, що випробування показали, що машина витримує підрив 6 кг тротилу під колесом. Сидіння в десантному відсіку, розрахованому на 22 людини – протимінні, кріпляться не до підлоги, а до стелі. Десантники сидять спиною один до одного.

Бронекабіна – повністю власної розробки.

Бронею також захищені паливний бак і ресивери.

Серійний бронеавтомобіль «Козак-II», побудований на шасі Iveco Eurocargo, броньований за класом захисту Stanag II. На «Практиці» підготували ряд удосконалень для машини. Встановили тросові Гілкоріз на передніх крилах, захистили зовнішні ручки дверей.

Важлива новація – напівавтоматична система підкачки шин (централізованої підкачки шин тут немає). Вона полягає в тому, що шланги з повітрям підводяться до коліс зовні, а не через ступиці коліс.

Ще одна новація, яка поки не знайшла покупця – захисна сітка проти обстрілу з РПГ. Вона створена з дайнема – спеціального високомолекулярного поліетилену і виготовляється в Данії. Її переваги перед сталевою – мала вага, гнучке кріплення, що оберігає її від пошкодження при наїзді на перешкоди. Однак найважливіше, що вона має великий відсоток не спрацювання снаряда при попаданні – близько 80%, проти 20-40% в порівнянні з сталевими гратами. З недоліків можна відзначити лише високу вартість комплекту – близько 40 тис. євро.

Під колесом цього «Козак-II» реально підірвали 6 кг тротилу – пошкодження мінімальні.

Легкий перспективний бронеавтомобіль «Барс-6». Він спочатку розроблявся на вузлах позашляховика Great Wall. Представлений на «Практиці» зразок.

Побудований на вузлах Kia і броньований за класом Stanag 1.

На «Практиці» працюють і над власним чотиривісним БТР – з передньомоторним компонуванням і десантним відсіком з відкидною аппарелью. Поки що створено лише макетний зразок.


Не пропустіть