Короткий огляд нового пікапа Mitsubishi L200: брутальний дизайн, рама і потужний мотор

Нарешті компанія Mitsubishi представила шосте покоління свого середньорозмірного пікапа L200 (за межами Європи відомий як Triton), світовий дебют якого відбувся в Таїланді. Що цікаво, абсолютно новий пікап також буде продаватися в самій Японії, з початку 2024-го – після 12 років відсутності на домашньому ринку. Ми в MMR.net.ua готові розповісти перші деталі про Mitsubishi L200, в якому, як кажуть, змінилося геть усе.

Дизайн

Новий L200 розроблений в концепції дизайну «Beast Mode» – себто «режим звіра» – і має значно покращений зовнішній вигляд, який вперше був представлений у XRT Concept у березні цього року. Остання інтерпретація фірмового стилю передка «Dynamic Shield», з прямокутною передньою решіткою, оточеною трьома L-подібними світлодіодними фарами, є типовою для японців. У даному випадку денні ходові вогні L200 розташовані трохи вище трьохелементних світлодіодних головних фар.

Задні ліхтарі Т-подібної форми дійсно чимось нагадують форми тритона, між ними – борт багажника з тонким спойлером (для покращення аеродинаміки) та новою системою амортизаторів (для полегшення користування однією рукою). Yamabuki Orange Metallic і Blade Silver Metallic — це два нових кольори кузова, які будуть доповнювати стандартний білий, білий металік, сірий та чорний.

Кузов

Відтепер L200 знову буде пропонуватися в трьох варіантах кузова. Найбільш спартанська, «робоча» версія – це однорядна 2-місна кабіна. Далі за ієрархією знаходиться так звана «півторачка», тобто 2-місна кабіна, але з додатковим запасом простору позаду передніх сидінь, де можуть навіть тимчасово перебувати ще двоє людей або якась поклажа. І на вершині лінійки – повноцінна 5-місна 4-дверна кабіна.

Звісно, для ринку України найцікавішим буде саме останнє виконання L200, тож нижче ми в mmr.net.ua наводимо його розмірні дані у стандартній специфікації:

  • Довжина: 5360 мм;
  • Ширина (без дзеркал): 1930 мм;
  • Висота: 1815 мм;
  • Колісна база: 3130 мм.

Для порівняння габариті дані інших пікапів середнього розміру з дворядною кабіною у відповідній послідовності:

  • Toyota Hilux: 5325 / 1855 / 1815 / 3085;
  • Isuzu D-Max: 5265 / 1870 / 1890 / 3125;
  • Ford Ranger: 5370 / 1918 / 1884 / 3270;
  • Chevrolet Colorado: 5410 / 1902 / 1909 / 3327.

Окрім нового дизайну, Mitsubishi також підвищила практичність свого пікапа, дверні ручки тепер більші та міцніші, а бокові підніжки стали ширшими і краще відводять воду. Висоту вантажного відсіку японці зменшили на 45 мм до 820 мм, а верхню поверхню заднього бампера було збільшено та посилено рамою, яка використовуватиметься як простір для ніг.

Мотор

Новий 2.4-літровий DOHC турбодизель 4N16 для L200 буде доступний у трьох варіаціях. Базова модифікація розвиває 150 к.с. при 3500 об/хв і 330 Нм крутного моменту від 1500 до 3000 об/хв. Далі йде агрегат середньої потужності – це 184 к.с. при 3500 об/хв і 430 Нм від 2250 до 2500 об/хв. Найпотужніша версія (бі-турбо) пропонує 204 к.с. при 3500 об/хв і 470 Нм від 1500 до 2750 об/хв. Mitsubishi стверджує, що новий мотор в середньому на 10-15% економічніший, ніж раніше.

Усі L200 будуть оснащені паливним баком об’ємом 75 літрів і матимуть змінене розташування зливного болта, щоб заміну масла можна було виконувати без демонтажу нижньої кришки. Mitsubishi зазначає, що моделі 4WD і 2WD Higher Rider тепер мають більші сервісні отвори, щоб можна було використовувати гаражні домкрати без кріплення.

Трансмісія

За інформацією mmr.net.ua, середньорозмірний пікап буде пропонуватися з 6-ступеневою автоматичною або механічною КПП. Системи Mitsubishi Super Select 4WD-II та Easy Select 4WD залишаться «у строю», дозволяючи водіям легко перемикатися в режим 4WD під час руху за допомогою дискового перемикача. Ці системи комплектуються диференціалом обмеженого тертя (LSD) з датчиком крутного моменту, який може розподіляти потужність до 40% на передню частину та до 60% на задню, щоб оптимізувати зчеплення з дорогою.

Super Select 4WD-II має 4 режими, включаючи 2H (задній привід), 4H (постійний повний привід), 4HLc (заблокований міжосьовий диференціал) і 4LLc (заблокований міжосьовий диференціал + «понижайка»). Залежно від того, в якому режимі перебуває Super Select 4WD-II, доступно сім режимів водіння – на чотири більше, ніж раніше.

Японці також додали систему активного контролю повороту (AYC від Lancer Evolution), до моделей, оснащених системою Super Select 4WD-II, яка покращує стійкість на поворотах, застосовуючи легке гальмування внутрішнього переднього колеса під час повороту.

Шасі

Японський пікап побудований на розробленій Mitsubishi новій драбинній рамі. Це забезпечує підвищення жорсткості на вигин на 40%, а жорсткості на кручення – на 60%. Конфігурація підвіски така ж, як і раніше, з подвійними поперечними важелями попереду. У моделях 4WD і 2WD High Rider кріплення для плечей було переміщено вгору, щоб збільшити хід на 2 см задля кращої артикуляції на бездоріжжі.

Тим часом у задній частині продовжує використовуватися система листових ресор, хоча вона стала легшою і поєднана з товстішими амортизаторами. Йошікі Масуда, фахівець із моделі L200 (включаючи попереднє покоління), каже, що плавність ходу пікапа покращилася. Дискові гальма спереду та барабанні ззаду залишились без змін, а от гідропідсилювач керма замінив електричний.

Салон

Усередині оновлена ​​панель приладів відповідає концепції «горизонтальної осі» з прямими лініями, що підкреслює міцність L200. Мультимедійна система з сенсорним екраном займає місце над центральними вентиляційними отворами та клімат-контролем, а інформативна панель приладів розташована глибоко в торпедо перед водієм.

Як і у випадку з екстер’єром, окрему увагу зосередили на зручності салону. Наприклад, тут є два великих підстаканники на центральному тунелі, ще два висувні під боковими дефлекторами обдуву і ще пара ззаду в підлокітнику, а в «бардачок» можна вмістити до чотирьох пляшок по 600 мл! Передбачені також роз’єми USB-A та USB-C та система бездротової зарядки.

Ба більше, усі елементи керування в салоні передбачають користуванням ними в рукавицях, а кути капоту мають таку форму, щоб сприяти кращому огляду і відчуттю габаритів.

Безпека

Що стосується безпеки, то за даними mmr.net.ua для шостого покоління Mitsubishi L200 буде доступний широкий пакет найсучасніших систем. Серед них – автономне екстрене гальмування, моніторинг сліпих зон із системою допомоги при зміні смуги руху та попередженням про поперечний рух ззаду (RCTA). Важливим доповненням є адаптивний круїз-контроль – його не було в попередній генерації L200. Інші пасивні системи, як-от активний контроль курсової стійкості (ASC), контроль тяги, контроль при спуску та допомога при старті на підйомі – залишилися в наявності.


Не пропустіть