Татра-ЗіЛ: дослідний варіант вантажівки в єдиному екземплярі

Наприкінці 1996 року в Копрживниці (Чехія) був підписаний договір про наміри між фірмою Tatra і ЗіЛ. Договір передбачав спільну споруду важких повнопривідних самоскидів.

AtNov0QzR1c

За угодою, Tatra повинна була поставляти готові шасі з причепом кузовом, а ЗіЛ встановлювати свою кабіну і оперення. Після опрацювання проекту для самоскида вибрали повнопривідне шасі 815-21Е 321.30.230.

Так як це шасі було від безкапотної вантажівки, то для установки зіловської кабіни його допрацювали: двигун змістили на 100 мм вперед, змінили розташування рульового управління, подовжили трансмісійний вал, що йде до коробки передач, і внесли ряд інших змін. Гальмівна система – двоконтурна пневматична з моторним гальмом-сповільнювачем. Двигун був 308-сильний дизельний V8 повітряного охолодження з турбонагнітачем робочим об’ємом 12667 см³.

З двигуном агрегатувалися п’ятиступінчаста коробка передач і двоступенева роздавальна коробка. Нову кабіну зробили на основі кабіни ЗіЛ 4331, подовживши капотну частину на півметра, зробили нове облицьовування радіатора, а панель приладів адаптували під нове шасі. Вперше вантажівку продемонстрували в лютому 1998 року в Бронниці, де проводився автокрос на приз І.А. Лихачова. Передбачалося щорічно збирати до 300 таких вантажівок, але дальше за будування одного автомобіля справа не пішла.


Не пропустіть