Чому виникає вібрація керма?
Якщо при русі відбувається вібрація і биття керма, процес водіння автомобіля ставати менш комфортним, крім того, сильна вібрація може викликати аварійну ситуацію. Ось чому якщо це відбувається, потрібно терміново виявити причину, що викликала це явище. Вібрація керма при їзді може проявлятися и різному ступені і різними способами. На одних автомобілях це відбувається, коли їм розвивається якась конкретна швидкість, на інших ознаки вібрації керма проявляються під час гальмування. Зазвичай причиною виникнення вібрація при русі, а не гальмуванні, є виникаючий резонанс при обертання коліс машини з певною швидкістю. Якщо взимку невелика вібрація може відбуватися при використанні шиповану гуми, то влітку її бути не повинно. Розглянемо, причини, з яких це відбувається. До причин викликає вібрацію керма при збільшенні швидкості, відносяться:
Можливе налипання на колесах або колісних дисках різних забруднень, що призводить до їх розбалансування, внаслідок чого кермо починає вібрувати. У зимовий час це може бути лід або сніг, а влітку – засохла бруд.
Порушення балансування коліс. Ця причина може бути пов’язана з такими факторами, як непрофесійна робота шиномонтажной майстерні, наявність механічної деформації коліс, що сталася з вашої вини, наприклад, при наїзді на бар’єр або попадання в яму на високій швидкості. При цьому на поведінці керма позначається тільки дисбаланс передніх коліс. Якщо ж проблема пов’язана з задніми колесами, передача вібрації відбуватиметься не на кермо, а на кузов машини.
Проблеми з ходовою автомобіля. В даному випадку існує безліч причин, наприклад, це може відбуватися через деформацію маточини або порушення загального стану елементів підвіски. У цьому випадку потрібне проведення діагностики, для чого слід відвідати автосервіс.
Інший елементарної причиною виникнення вібрації керма можуть бути неправильно або не повністю затягнуті болти на колесах. При правильній затягуванні болти повинні затягуються один навпроти одного, з обов’язковим дотриманням центрування колеса.
Крім цього, при зміні оригінальних дисків також може виникнути зазначена вище проблема. Це відбувається через те, що часто на дисках, випущених іншими виробниками, центральне отвір не відповідає розміром маточини. Через це відбувається зменшення щільності установки колеса, і воно починає вібрувати.
Основною причиною вібрації керма при гальмуванні автомобіля є несправність гальмівних колодках або гальмівних дисків. На гальмівних колодках може утворитися виробка, яка має вид бордюрчика невеликого розміру на їх краях. Щоб усунути цей дефект і усунути биття керма під час їзди, потрібно проточити гальмівні диски. Усередині гальмівних колодок можуть виявитися сторонні частинки, в цьому випадку потрібно провести їх розбирання і видалити елементи, що заважають гальмівній системі нормально працювати. Якщо гальмівний диск викривлений, проточка проблеми не вирішить, і тоді буде потрібно його заміна, або заміна відразу обох дисків.