У яких випадках автомобіль краще продати

Рано чи пізно для кожного автовласника приходить час продавати своє авто. Від того, настільки швидко автолюбитель зрозуміє, що машини варто позбутися, залежить вартість автомобіля. Чим довше він відтягуватиме продаж проблемного легковика, тим дешевше змушений буде його продавати. “Знай” пропонує 5 вагомих причин для продажу свого авто.

1. Кузов автомобіля втратив симетрію після аварії

Втрата симетрії або геометрії кузова означає зменшення його пропорційності. Ззовні такі вади не завжди помітні. Через такий дефект швидше зношується колісна гума, деталі ходової частини. Потрібно часто робити розвал-сходження. У салоні виникають проблеми із пластиковою оббивкою – панелі з часом починають гриміти, бо злітають зі свого кріплення. Такі проблеми із кузовом можуть бути після серйозних ДТП. Якщо після аварії пошкоджене лише крило, дверцята чи капот і при цьому зазори лишилися однаковими й між іншими кузовними панелями, то з геометрією кузова все гаразд. Однак точно перевіряють геометрію на СТО.

2. Автомобіль затопило

Таке буває під час повені чи занурення машини у водойму. Така “травма” для автомобіля небезпечна тим, що в нього з перебоями працює електроніка, можливий гідроудар двигуна, в салоні стоїть запах цвілі, який неможливо вивести. У майбутньому кузов машини швидко гнитиме, бо у різні впадини, зварні шви та щілини потравила вода.

3. Автомобіль проїхав більше 120 тис. км. у місті

У місті машина зношується інтенсивніше, ніж на міжміських дорогах. Частіше треба прискорюватися, гальмувати. Двигун часто працює на холостих обертах – на світлофорах, у заторах. Для нього це не дуже добре, починає “їсти масло”, на свічках з’являється нагар. Зазвичай після пробігу в 120 тис. км. у “міських машин” кожні 2-3 місяця з’являються якісь проблеми.

4. Машина працювала в таксі

Зазвичай автомобілі таксі зношуються ще швидше, ніж “міські машини”. Вже після 50 тис. км салон втрачає заводський вигляд, стає почовганим, сидіння зашарпаними. Кермо та інші пластикові деталі біля водійського місця блищать від стертості. Через щоденне таксування стають подряпаними пороги. З часом у мікротріщини фарби заходить волога й там утворюється іржа. Таку машину варто продавати при пробігові у 90 тис. км.

5. Були серйозні поломки двигуна

Найбільш складними поломками є гідроудар двигуна, коли в двигун потрапляє вода, та робота мотору без мастила. Внаслідок другого випадку всі клапани та інші механізми деформуються. Силовий агрегат потрібно повністю перебирати й міняти в ньому від 60 до 80% деталей.


Не пропустіть