Які найдоступніші електрокари під час війни можна придбати з ЄС? Топ-7 моделей вартих уваги

Під час війни, коли є загроза дефіциту пального, коли вартість бензину чи дизеля сягає небачених для України значень, актуальність електромобілів зросла і буквально заграла, що називається, новими барвами. Але що ж такого купити? Щоби не забрало геть усі кошти з сімейного бюджету, а то всі ми знаємо які дорогі бувають зазвичай машини на електротязі. Та сама Tesla Model 3 чи її конкурент Nissan Ariya обійдуться в добрих півсотні доларів США.

Та вибір є. Особливо якщо зважати на “автоматичну знижку” на придбання електрокару в ЄС – частину вартості нової машини з нульовими викидами субсидує держава. Сума може різнитися залежно від самої держави, але зазвичай в ЄС це 6-8 тисяч євро. Непогано, правда ж? От і виходить, що за ціною якогось Ford Focus чи Opel Astra можна придбати новий, сучасний автомобіль, який не їстиме вам гроші в годинних заторах чи не потребуватиме прогрівань зимою. Просто сів і поїхав. Ми у MMR.net.ua зібрали 7 таких моделей і посортували їх відповідно до зростання їх цінника. Читайте далі.

  1. Dacia Spring

  • Ціна від: 12.000 євро;
  • Розгін 0-100 км/год: 12.1 с.;
  • Максимальна швидкість: 125 км/год;
  • Батарея, ємність: 27 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 225 км (300 км в місті).

Дачія Спрінг – це найдешевший електромобіль, який ви можете придбати. У країнах ЄС його можна купити за якісь нещасні 12 тисяч євро, бо всю решту компенсує тамтешній уряд. За такі гроші ви отримуєте 4-місний маленький кросовер, з достатнім кліренсом і просторим салоном. Головним чином він їздитиме містом, а відтак в вашому розпорядженні добрих три сотні дальності ходу на одній зарядці.

  1.  FIAT 500 e

  • Ціна від: 22.000 євро;
  • Розгін 0-100 км/год: 9.5 с.;
  • Максимальна швидкість: 135 км/год;
  • Батарея, ємність: 23.8 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 190 км (250 км в місті).

ФІАТ ступив в сегмент електромобілів з появою електричної 500-ки. Базова силова установка покликана задовольнити потреби щоденного пересування середньостатистичного жителя міста, коштуючи при цьому менше. Стилю при цьому не забракне – дизайн 500 як ікона, геніальний і безсмертний. Є у 500-ки також і потужніша версія, з дальністю ходу у змішаному циклі 320 км, але її ціна суттєво вища.

  1.  Renault Twingo e

  • Ціна від: 23.000 євро;
  • Розгін 0-100 км/год: 12.6 с.;
  • Максимальна швидкість: 135 км/год;
  • Батарея, ємність: 22 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 190 км (270 км в місті).

Того ж розмірного і цінового сегменту є сітікар Рено Твінго. Він більш вишуканий і стильний за Дачію Спрінг, а ще – цікавіший у водінні (завдяки задньому приводі). За варіантами з персоналізації зовнішності та салону він може дати бій ФІАТу 500. Проте Twingo має трохи менший запас ходу, нижчий кліренс і коштує більше за румунського конкурента.

  1.  Peugeot e-208

  • Ціна від: 26.000 євро;
  • Розгін 0-100 км/год: 8.1 с.;
  • Максимальна швидкість: 150 км/год;
  • Батарея, ємність: 50 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 340 км.

Ось ми вже піднялися на щабель і перейшли до хетчбеків В-класу. Крупніший і дорожчий, електричний 208-й Пежо проїжджає на “одній зарядці” суттєво більше завдяки масивнішій батареї. Додайте сюди присутність особливого лоску в салоні, гламурного шарму ззовні, особливо в червоному кольорі, і е-208 вмить постане одним з найпривабливіших електрокарів для дам. Наостанок, підкреслюємо суттєво вищий рівень пасивної безпеки 208-го порівняно з меншими сітікарами, а також наявність у нього “брата” – Opel e-Corsa.

  1.  Nissan LEAF

  • Ціна від: 28.000 євро;
  • Розгін 0-100 км/год: 7.9 с.;
  • Максимальна швидкість: 144 км/год;
  • Батарея, ємність: 40 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 270 км.

Старенький Ніссан Ліф заслужено мав би піти на пенсію, адже його замінив сучасний електро кросовер – Nissan Ariya. Втім, японці все ще продовжують продавати популярний хетчбек за доступними цінами, особливо в базових комплектаціях. Він ще більший і практичніший, ніж Пежо е-208, а коштує майже ті самі гроші. Крім того, висока популярність моделі робить простішою її обслуговування, як планове, так і тоді, коли мова йде за запчастини. Вказані вище дані справедливі для слабшої версії, потужніша, з батареєю на 62 кВт*год, буде коштувати дорожче.

  1.  Citroen e-C4

  • Ціна від: 29.000 євро;
  • Розгін 0-100 км/год: 9.5 с.;
  • Максимальна швидкість: 150 км/год;
  • Батарея, ємність: 50 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 360 км.

Тут французи хотіли співмістити “хетчбекоподібність” з підвищеною прохідністю і практичністю кросовера. Дизайн, що називається, вийшов на любителя. Але в універсальності не відмовиш: захист по периметру, вищий кліренс, зручний багажник. У салоні – простір та затишок. На ходу Сітроен е-С4 відрізняється чудовою плавністю роботи підвіски і непоганою шумоізоляцією.

  1.  Citroen e-Berlingo

  • Ціна від: 34.000 євро;
  • Розгін 0-100 км/год: н.д.;
  • Максимальна швидкість: 125 км/год;
  • Батарея, ємність: 50 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 280 км.

Для тих, кому практичності кросоверного е-С4 мало, існує «тяжка артилерія» – електричний «пиріжок» Берлінго. Кліренс тут, звісно, не такий як у С4-го, але зате простору і ніш в салоні ціла хмара. До речі, це одна з небагатьох 7-місних пропозицій в секторі електромобілів, і вже точно найдешевша. Цей пасажирський компактвен буває у стандартному і “довгобазовому” виконанні – чудовий вибір для сім’ї.


Не пропустіть