Топ-10 французьких автомобілів у продажу в 2022 році

Ми в MMR.net.ua зібрали десять найбільш захопливих і вартих уваги представників французького автопрому. Тут знайшли своє місце і всіма любимі «пиріжки» від Peugeot та Citroen, і сімейні моделі від Renault, і різного роду ексклюзив, як-от спорткар Alpine чи преміум-седан DS. Дивіться далі, за що кожен із них домігся особливої уваги з нашого боку сьогодні.

Renault Megane

Клас: компактний (С-клас).

Колись регулярний член десятки найпродаваніших моделей в Європі і один з найпопулярніших компактів, тепер Рено Меган доживає останні роки в своєму 4-му поколінні і не отримає наступника – люди звихнулися на кросоверах, продажі Мегана надзвичайно просіли. А між тим, це чудова машина: тиха, комфортна, красива, струнка – справжнє Рено. Інтер’єр вас зустріне хорошою якістю, затишним дизайном і вертикальним центральним дисплеєм. На вибір доступні 5-дверні кузови, хетчбек або універсал, а також 4-дверний седан.

Renault Scenic / Grand Scenic

Клас: мінівен (MPV).

Для тих, кому хетчбек чи седан Меган поздається затісним, підійде мінівен Сценік. Технічно це близькі машини, зі спільною платформою, агрегатами та оснащенням. Стандартний 5-місний Сценік з автоматичною КПП – це ідеальний вибір для дам, особливо у вишневому кольорі. Він високий, зручний, маневрений і дивовижно вишуканий. 7-місна версія Grand Scenic більш підходяща сім’ям, для яких, втім, естетика також грає не останню роль.

Renault Trafic SpaceClass

Клас: мікроавтобус преміум-класу.

Припустимо, і Megane, і навіть Grand Scenic для ваших потреб замалі – от треба більше і все! Наприклад, у вас велика сім’я або є звичай їздити родиною чи компаніями в подорожі зі всіма зручностями, або ваш бізнес передбачає часте укладання угод в ходу. Преміальний «шаттл» з вісьмома повноцінними місцями і величезним багажником (в «довгобазій» версії), шкіряним салоном і безліччю ніш для зберігання речей – чого ще для щастя треба? 2.0-літрового 170-сильного дизельного двигуна (380 Нм) повинно вистачати «за вуха» для комфортного і динамічного пересування великим «бусом». Трансмісія – автоматична, 6-ступенева («робот» EDC), з приводом на передню вісь.

Renault Master

Клас: великий панельний вен.

Сегмент європейських комерційних фургонів дуже гарячий і багатий на вибір. Щоби гідно конкурувати зі, скажімо, Sprinter, Daily, Transit, Crafter чи Ducato, потрібно володіти низкою чітких і переконливих позитивних якостей. Як цей панельний вен від Рено – він відповідає всім вимогам ринку і успішно продається по всьому світу. Після рестайлінгу Мастеру змінили дизайн «передка», повністю поміняли «торпедо» в салоні і додали ряд сучасних опцій. Моторна гама залишилася та сама, надійна і перевірена: дизельні агрегати 2.3 потужністю від 125 до 180 к.с., потужність з яких передається на передні або задні колеса.

Citroen Berlingo / Peugeot Rifter

Клас: пасажирський компактвен.

«Пиріжок» Берлінго Multispace тепер в багатьох країнах продаються виключно як електрокар. Акумулятор ємністю 50 кВт/год і електродвигун на 136 к.с. забезпечують запас ходу на рівні 280 км. Щодо дизельної модифікацій, то їх представляють 1.6-літровий агрегат (92 к.с.), спряжений з 5-ступеневою МКПП або мотор 1.5 (130 к.с.), який працює в купі з 8-ступневим «автоматом». Французький компактвен може бути 7-місним навіть в кузові з коротшою колісною базою, хоча для особливих потреб існує і подовжена версія XL. Оскільки «чобітки» зроблені на базі комерційних венів, то володіють значним запасом надійності і практичності, за що їх не в останню чергу люблять і цінують.

Citroen SpaceTourer / Peugeot Traveller

Клас: мікроавтобус преміум-класу.

MMR.net.ua вже описували вище, що собою являє Рено Трафік СпейсКлас. Прямою альтернативою від PSA є Сітроен СпейсТурер або Пежо Тревеллер. Шикарні, укомплектовані всім що хочеш, «буси» вартістю 50-60 тисяч євро. Максимально рекомендований для сімейних подорожей вибір, бо, по-перше, ви не втомитесь ні скілечки, проїхавши на такому кілометрів 500, а, по-друге, зможете взяти з собою всіх і все: велосипеди, «шашличницю», лижі, клюшки для гольфу, купу сумок, палатки тощо. Як і у випадку з Рено, Сітроен / Пежо краще «брати» в довгобазому виконанні. Версію-електрокар не рекомендуємо – вона здатна проїхати лише 240 км без підзарядки – тому лише дизель, 2.0 л,177 к.с., 400 Нм.

Citroen C4 Grand Picasso

Клас: мінівен (MPV).

Ідеальний 7-місний сімейний автомобіль, який він? Таксс… Ну якщо це щось французьке, то він неодмінно буде затишним, м’яким, комфортабельним, стильним і елегантним, а також з безліччю практичних рішень на кшталт столиків, підстаканників і відсіків. Мінівен Сітроен С4 Гранд Пікассо останнього покоління саме такий. Дизельний двигун 2.0 (163 к.с.) впевнено розганяє середньорозміний MPV, але ще краще економить паливо: близько 4 л/100 км у змішаному циклі. Трансмісія виключно передньопривідна, 6-ступенева «механіка» або класичний «автомат» на 8 передач.

Peugeot 508

Клас: середній (D-клас).

Колись Пежо 405 та 605 слугували вибором для шукачів чогось серйозного серед французького автопрому. Сьогодні наступником  405-го є 508-й Пежо, який доступний на вибір в кузові ліфтбек або універсал. Попри свою налаштованість на комфорт, особливо з 16- або 17-дюймовими шинами, модель 508 може вразити вивіреними налаштуваннями шасі, доказом чого є її домінування в ході «лосиного тесту» над конкурентами Volkswagen Passat і Skoda Superb. Французького шарму Пежо додають яскраві стилістичні рішення, зокрема малюнок задніх ліхтарів або безрамкові вікна, тоді як салон 508-го сповнений екстравагантності, якої немає ніде більше у класі.

DS 9

Клас: високий (E-клас).

Що ж, якщо Пежо 508 це хоч і екстравагантний, але в цілому збалансований і солідний образ, то класом вищий седан DS 9 це сам крик і епатаж! Майже 5-метровий «лімузин» блищить і сяє сміливими стилістичними рішеннями і загальною претензійністю, проте по-справжньому підкуповують в його вигляді деякі «відсилки» до оригінального Citroen DS19 / DS21, як-от пара верхніх ліхтарів обабіч заднього скла. Броньована версія седану «ДеЕс 9» з прапорцями на передніх крилах могла би стати новим автомобілем президента Франції. Силову установку в цьому урочистому контексті розглянемо лише найпотужнішу – це Plug-in Hybrid версія E-tense 4×4, де 1.6-літровий бензиновий мотор приводить у рух передні колеса, а два електромотори – задні. Сумарна потужність дорівнює 360 к.с., а 100 км/год седан досягає за 5.6 с. Витрати пального у змішаному циклі становлять 1.8 л/100 км.

Alpine A110

Клас: спорткар.

Інженери відділу Renault Sport мають досвід роботи з передньопривідними шасі «гарячих хетчбеків», власне 1.8-літровий бензиновий двигун Альпіни (252 к.с.) саме від Megane RS. Проте цього разу вони зайнялися геть іншим – створили з нуля середньомоторне 2-місне купе із задніми ведучими колесами, яке розганяється до 100 км/год за 4.5 с. Їздові характеристики приголомшливі, дизайн витончений, а витрати пального – низькі. Адже на кожну «сотню» машина в середньому споживає 5 л/100 км. Є у Альпіни і примхи – лише автоматична трансмісія («робот»), люта обмеженість ніш для речей у салоні та висока вартість – від 60 тисяч євро.


Не пропустіть