5 найнадійніших варіаторів на вторинному ринку

При виборі старого автомобіля важливо бути впевненим у довговічності його найдорожчих вузлів. Варіатор – один із таких.

Почнемо із виробів відомої японської фірми Jatco. Агрегат з індексом JF011E випускали з 2005 року до 2019 року. У нього – сталевий ремінь, що складається з безлічі пластин, скріплених сталевими стрічками. При своєчасній заміні оливи він «проживе» 100 000 км. Коробку встановлювали на такі бестселери як Mitsubishi ASX та Outlander, Nissan X-Trail другого та третього поколінь.

Jatco JF016E прославився роботою під капотами Duster та Kaptur. Спеціально для Renault йому змінили налаштування. Якщо в системі повного приводу активовано режим Auto, гідротрансформатор блокується на швидкості 12 км/год, що дає більшу економію пального. А в режимі Lock блокування передбачене на 45 км/год. Так можна «повзати» по багнюці і рухатися з пробуксовуванням, не боячись перегріву вузла.

Ще один іменитий виробник – компанія Aisin виробляє свою продукцію для Тойоти. Її CVT з індексом K112 знайомий по кросоверу RAV4 третьої та четвертої генерацій. Модель поєднувалася з двигунами 2 та 2,4 літра. Ремінь тут також складається з пластин, скріплених сталевими стрічками. Втім, ця конструкція схильна до перегріву, тому робочу рідину потрібно обов’язково міняти після 50 000 км. пробігу. Інакше не уникнути проблем.

Також варто звернути увагу на п’яте покоління кросовера CR-V з варіатором BRJA. Його суттєво допрацьовували. На різних «японців» його ставлять і досі. Якщо змінювати оливу через кожні 40 000 км він витримає і 300 000 км. Тобто «переживе» навіть двигун.

Згадаймо і про Subaru. Цей виробник пишається CVT LineaTronic. Тут також сталевий ланцюг. Серйозних проблем трансмісія взагалі не має. Потрібно лише змінювати оливу через 70 000 км, і забути про різкі старти зі світлофорів, що призводять до підгоряння фрикціонів.


Не пропустіть