Топ-5 моделей Suzuki в сучасній лінійці марки

Suzuki Motor Corporation – японський транснаціональний виробник транспортних засобів. Він випускає автомобілі, мотоцикли, двигуни для водного транспорту та інше. У 2016 році компанія Suzuki була одинадцятим найбільшим автомобільним виробником у світі за обсягом виробництва. Компанія Suzuki має понад 45 000 співробітників і 35 виробничих потужностей у 23 країнах. Обсяг продажів автомобілів у всьому світі посідає десяте місце серед автомобільних марок, тоді як внутрішній обсяг продажів (в Японії) є третім за величиною в країні після Toyota та Nissan.

Автомобілі марки Suzuki на весь світ відомі своєю надійністю, практичністю і ліквідністю. Вони дуже добре відповідають іміджу всього японського автопрому в загальному, хоча – серед таких марок як Toyota, Nissan, Honda, Mazda чи Subaru – компанія Сузукі пропонує в середньому більш консервативні моделі, зі спокійним дизайном і перевіреними рішеннями. Сьогодні глобальна лінійка Suzuki складається винятково з моделей малого класу (переважно хетчбеки, кросовери), на яких фірма вирішила сконцентрувати зусилля останнім часом.

Варто розуміти, що для деяких ринків модельний ряд марки може суттєво відрізнятися, а для домашнього, японського споживача Suzuki взагалі пропонує низку унікальних моделей, які інакше як JDM-ом не назвеш. Проте в загальному, опираючись на глобальні моделі, які доступні всюди або майже всюди, ми в MMR.net.ua зібрали п’ять найкращих Suzuki, які випускаються у 2023 році та описали їх головні якості. Читайте далі.

Suzuki Baleno

Suzuki Baleno – це 5-дверний хетчбек В-класу (або малого класу). У модельній ієрархії Suzuki він стоїть як продукт початкового рівня, тобто вхідна модель до бренду. Якщо споріднений Suzuki Swift є свого роду «модною штучкою», то Baleno – це більш практична та бюджетна альтернатива. У нього просторіший багажник (у Swift лише 265 л, а у Baleno – 355 л), довша колісна база (більше простору для задніх пасажирів), вищий кліренс і дещо краща плавність ходу. Хоча у підсумку, керувати обома японськими хетчбеками дуже весело, обоє мають гарно налаштоване шасі і прозорі реакції на руль.

Азартні повадки і захопливе управління Baleno – це у тому числі результати низької спорядженої маси хетчбека. Як і Swift, Suzuki Baleno важить менше тонни у стандартній комплектації – 955 кг. Це також відбивається на витраті пального, адже 5-дверка споживає тільки 4.2 літри бензину на 100 кілометрів у змішаному циклі! При суто трасовому пробігу ця цифра падає взагалі до 3.6 л/100 км, а в міському циклі Baleno вимагає хоча б 5.3 л/100 км. Відмінні результати, зважаючи, що тут немає гібридної установки – лише 1.2-літровий надійний бензиновий 4-циліндровий мотор (90 к.с.) і 5-ст. МКПП! Двигун відповідає екологічним вимогам Euro-6, як і будь-яка інша модель Suzuki в цьому списку.

Переваги:

  • Економічний, доступний, надійний;
  • Чудово налаштоване шасі;
  • Зручний і практичний.

Недоліки:

  • Не продається в Україні і ЄС;
  • Немає нормальної АКПП;
  • Присутні деякі архаїчні бюджетні рішення в комплектації.

Suzuki S-Cross

Suzuki S-Cross – це малий або субкомпактний японський кросовер. Він призначений для тих, хто шукає довговічності та ліквідності серед асортименту машин цього класу, але кому при цьому хочеться більш статусний чи зрілий імідж, ніж у більшості конкурентів. Інтер’єр не такий простий як у Vitara (про це далі), але на тлі інших малих кросоверів тут все спокійно і дуже звично. У салоні S-Cross дуже зручно і затишно, а ще вам сподобається пристойний рівень оснащення навіть базової комплектації.

Де є найбільша різниця між S-Cross і Vitara, то це в двигунах, як мінімум серед того, що офіційно продається в Україні. На відміну від Vitara, Suzuki S-Cross пропонують виключно з бензиновим 1.4-літровим турбомотором потужністю 140 к.с. Він не буде таким надійним, як звичайний атмосферний агрегат, зате має кращу динаміку і паливну економічність. Зважаючи, що це все одно «дитя Suzuki», то в надійності 1.4 турбо сумніватися не приходиться, хоча обслуговування все одно буде дорожчим. Зате, за даними mmr.net.ua, японці надають нам вільний вибір між «механікою» і «автоматом», а також передньо- і повнопривідною версією даного кросовера.

Переваги:

  • Надійність і добротність;
  • Зручність, практичність, продуманість;
  • Версії 4х4, з АТ / МТ.

Недоліки:

  • Дорожча за Vitara;
  • Тільки турбодвигун;
  • В Україні не доступна модифікація Hybrid.

Suzuki Vitara

Suzuki Vitara – це аналогічна за розмірами до S-Cross модель, тобто малий (субкомпактний) кросовер. Але за духом це більш консервативна пропозиція, навіть замірками Suzuki. Багато людей люблять і поважають автомобілі Сузукі за надійність, якість і практичність. При відносно невеликих габаритах, Vitara порадує доволі об’ємним салоном з непоганою ергономікою посадки, легким входом-виходом і хорошою оглядовістю. Відповідно, маневрування в місті при таких даних теж буде вкрай простим. Повний привід, мала маса і пристойний кліренс (18.5 см) – усе це дасть вам хорошу  впевненість у собі як в умовах міста, так і на пересічній місцевості.

Suzuki Vitara буває як з автоматичною, так і з механічною КПП. Як ми вже згадували вище, наразі в Україні доступні лише модифікації з бензиновим мотором 1.6 (117 к.с.), 5-ступеневою МКПП або 6-діапазонним «автоматом» (гідротрансформатор). Повний привід в нас доступний тільки в дорожчому виконанні GL+ і АКПП. До речі, саме класичний атмосферний бензиновий двигун і скромніший салон у порівнянні з S-Cross роблять з Вітари вибір консерваторів або просто тих, хто прагне тотальної незламності від автомобіля.

Переваги:

  • Надійність, практичність, ліквідність;
  • Чудовий бензиновий двигун;
  • Хороше оснащення.

Недоліки:

  • Для когось надто консервативний в салоні;
  • Повний привід в Україні – прерогатива лише топ-версії.

Suzuki Swift

Suzuki Swift  – це ще один малий 5-дверний хетчбек (В-клас) у глобальній лінійці бренду. Проте, на відміну від згаданого уже Baleno, тут практичність була принесена в жертву на користь дизайну та стилю. У «правильному» кольорі Swift виглядає ідеальним автомобілем для дам. У ньому присутні відповідні імідж та харизма, а ще – це напрочуд зручний в керуванні транспортний засіб. 5-дверка Suzuki може потягатися з MINI як в плані класного дизайну, так і в ракурсі задоволення від керування. А це вже серйозно. Всередині вас чекає значно більш консервативний салон, ніж в Cooper, з простішими матеріалами оздоблення, та це вже нюанси. Зрештою, вартує японська модель помітно менше за MINI.

Для ринку Європейського Союзу японський хетчбек пропонується з двома бензиновими силовими агрегатами на вибір: 1.2 MHEV (83 к.с.) та 1.4 турбо MHEV (130 к.с.). Потужніша модифікація називається Swift Sport і доступна лише з МКПП. Початкова ж версія пропонується як з «механікою», так і з АКПП (варіатор). За даними mmr.net.ua ля неї навіть пропонується виконання з повним приводом! Втім, найбільшою популярністю серед жінок користується саме модифікація 1.2 (83 к.с.), «автомат» + передній привід – така споживає бензину в обсязі 5.1 л/100 км.

Переваги:

  • Виразний дизайн екстер’єру;
  • Легке і захопливе керування;
  • Зручний, економічний, ліквідний.

Недоліки:

  • Динаміка з АКПП слабка;
  • Салон надто консервативний;
  • Програма персоналізації скромна.

Suzuki Jimny

Suzuki Jimny – це малий рамний позашляховик, який фактично не має прямих конкурентів. Ніхто більше не випускає рамного всюдихода з такими невеликими габаритами. Культовий японський 4х4 не запропонує стільки простору, як у позашляховиків Nissan, Toyota чи Mitsubishi, і не поділяє з ними багато оснащення з комфорту та безпеки. Ба більше, в ЄС Suzuki продає свій Jimny виключно у 2-місному виконанні. Тому ця машина більше підійде тим, хто цінує довговічність і витривалість в позашляховику, але зазвичай їздить в машині сам або максимум з одним пасажиром.

Утилітарний Suzuki Jimny використовує конструкцію підвіски з нерозрізними мостами і оснащений понижувальним рядом передач з повним приводом за типом «парт тайм». Чого тут немає, так це будь-яких блокувань диференціалу. Японці повважали, що це лише зробить позашляховик важчим, а реального сенсу не дасть – адже з такою масою, габаритами і геометрією підвіски (коротка колісна база, вузька колія, мінімальні звиси кузова) Suzuki Jimny і так не зазнає невдач навіть на суворому бездоріжжі. До речі, дорожній просвіт даного невеликого джипа, за даними mmr.net.ua, сягає аж 21 см.

Переваги:

  • Це повноцінний рамний позашляховик;
  • Висока надійність і витривалість;
  • Чудова прохідність і оглядовість;
  • Зручний для міської експлуатації.

Недоліки:

  • Слабка динаміка;
  • 2-місна компоновка;
  • Версія з АКПП дорого коштує.

Не пропустіть