Введення техогляду в Україні опинилося під загрозою

Бізнес категорично незадоволений прийняттям такого рішення, оскільки ситуація, коли в 40-мільйонній країні послуги сертифікації та ОТК надають лише десяток «обраних» компаній, дуже нагадує монополію.

Про це пише avtosota.

В жовтні 2019 року Окружний адмінсуд Києва визнав скандальну постанову №46 протиправною та нечинною. У лютому 2020 року Шостий апеляційний адмінсуд відхилив апеляцію Кабміну та Мінінфраструктури, залишивши в силі рішення суду першої інстанції. 29 липня 2020 року Верховний суд частково задовольнив касаційну скаргу Кабміну та МІУ – вище вказані судові рішення скасовані, а справа направлена в Окружний адмінсуд Києва на новий розгляд, який відбудеться 17 вересня.

За нашими підрахунками, лише минулого року обсяг ринку сертифікації сягнув щонайменше 1,8 млрд гривень, а ОТК – приблизно 800 млн гривень. Отже сумарно фактично монопольний ринок складає 2,6 млрд гривень! Враховуючи перспективу повернення обов’язкового технічного контролю для легкових авто, українські водії можуть потрапити в неприємну ситуацію, коли компанії, які отримали дозвіл Мінінфраструктури, фізично не зможуть надавати послуги, а будуть лише пропонувати «купити» потрібний документ.


Не пропустіть