Honda першою серед японських брендів відмовиться від ДВЗ

Автовиробник заявив, що скоротить продажі автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до 2040 року.

Honda стала першим з японських автовиробників, який публічно заявив про повну відмову від продажів автомобілів з бензиновим двигуном до 2040 року. Компанія пообіцяла випередити інших автовиробників, впроваджуючи новітні технології.

Присутність електромобілів в країні становить 1%, що значно нижче, ніж в Китаї, найбільшому в світі ринку електромобілів, приблизно на 6%. За даними BloombergNEF, світові продажі пасажирських електромобілів різко виростуть, збільшившись до 14 млн у 2025 році з 3,1 млн в 2020 році.

Електрична стратегія Honda також включає її традиційну силу – мотоцикли. Honda планує представити три нових двоколісних електромобіля до 2024 року, а також 10 нових електромобілів в Китаї протягом п’яти років.

Honda «без коливань» при необхідності створить альянси, щоб швидше домогтися бажаної мети до 2040 року.

Критики стратегії Honda задаються питанням, чи реалістична мета. Більші гравці, такі як Ford, не очікують, що до 2050 року вони будуть на 100% нейтральними, в той час як Toyota вважає, що гібриди відіграють більш важливу роль.

Ця обіцянка також послідувала після того, як колишній генеральний директор Такахіро Хачіго ужив заходів по скороченню витрат на тлі падаючого прибутку автомобільного підрозділу Honda, закриття заводів, скорочення моделей і відмови від участі компанії в чемпіонаті світу Формули-1 в кінці сезону 2021 року.

Прагнення Honda до електрики зводиться до того, щоб вона якомога швидше змогла зробити бізнес з продажу електромобілів прибутковим.


Не пропустіть