“Євробляхи” в Україні стали непопулярними – їм знайшли заміну

Інтерес українців до автомобілів з Литви, Польщі та Німеччини несподівано скоротився в той час, як попит на машини з США за три роки зріс на 33%. Показники різко підскочили у квітні-травні 2020-го.

Про це повідомляє “Сегодня” з посиланням на дослідження цифрової консалтингової компанії “Ольшанський і Партнери”.

Сьогодні майже 48,2% (433 тис.) від загальної кількості запитів в Google приходиться на автомобілі з США, Литви, Польщі та Німеччини.

На думку директора з розвитку бізнесу “Ольшанський і партнери” Анни Артеменко, це є реакцією на якісь чинники, важливі для покупця. Крім ціни, на вибір можуть вплинути репутація майданчика-агрегатора, сарафанне радіо, митне законодавство, терміни та умови доставки, а також простота процесу покупки.


Не пропустіть